Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2015 22:04 - Фойерверките в Красна поляна (и в Тиволи :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2579 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 07.06.2015 11:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



.
.
.




Току-що гледах през прозореца подобен бум на фойерверки и ми се видя, че идват откъм Красна поляна.

Причината да се впечатля е, че аз съм изключителен фен на фойерверките! Но не и на пиратките! Има голяма разлика.

Гледала съм прекрасни фойерверки на много места по света, но най-много ме впечатлиха в Тиволи, увеселителният парк в Копенхатен. Защото там не бяха само "прости" гърмящи фойерверки, а беше едно прекрасно светлинно представление, където под звуците на музиката, летяха спираловидни огньове, други летяха паралелно  и се пресичаха, изобщо беше неповторим спектакъл. Не може да се опише, просто трябва да се види.

Но все пак не се отказвам и от "по-елементарните" им събратя. Бяхме в Берлин и правихме горе обиколка на купола на Райхстага, по проект на Оскар Нимайер. Обиколката е много интересна, препоръчвам на всеки, който посети Берлин да я направи, при това е безплатна, но се изисква предварителна регистрация. Когато свършихме обиколката, отидохме на терасата отпред. И тогава се започнаха фойерверки! Не знам точно какъв беше поводът за това, но понеже ние си заминавахме на другата сутрин, за нас си беше като изпращане и то какво!!!! Много красиви фойерверки, но за мен Тиволи си остава Номер Едно!

Тези фойерверки преди малко сигурно са били сватбарски и затова се надявам на това семейство младо всичко да му е ОК и по-възможност по-спокойно и щастливо и гърмежите да са само в началото! :)


image




image




image





image



image


P.S.  Качих клип с водното шоу в Тиволи, което също е страхотно.

После са и фойерверките. За съжалене впечатлението не е като на живо, но все пак е нещо.

Enjoy! :)















Гласувай:
7



1. fireworks - Поздрави!
07.06.2015 04:04
Имаме еднакви вкусове.
цитирай
2. tera - Поздрави и на теб! :)
07.06.2015 11:14
Важно е човек да намери сродни души. Примерно от посрещането на Нова година на площад Батенберг, което ми се случи на два пъти ми харесаха единствено фойерверките. Понеже гърмят точно на площада над главите, гледам нагоре и си мисля, че са специално за мен. :) Много ми харесват!
Но щом си фен, непременно посети Тиволи - шоуто там е грандиозно. Сега ще потърся в Тубата - може някой да е качил нещо, но няма как да е като на живо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654990
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930