Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2018 09:16 - ИСТЕРИЧЕН ВОЙ НА ЕДИН БЛОГЪР
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 962 Коментари: 4 Гласове:
-7

Последна промяна: 12.01.2018 10:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 в коментари относно постингът ми за професор Милена Кирова.
Твърде добре я познавам, блогърю, и нея, и " великите й трудове". От нея са вдигнали ръце в Софийския университет, самата тя ми призна, след срещата ни, че има много помия, излята срещу нейните критики в интернет. Явно се позасрами, като ме видя, след като разговаряхме и след като си излязох с подарък две нейни книги да позамаже сигуацията от кабинета й. Прочетох донякъде и ги хвърлих в боклука.
И въпреки това, блогърю, за тази долнопробна публикация, насочена не пряко срещу мен, а срещу писателския съюз на Марин Кадиев, когото тя не понася, както и лично него не понасяла, ама той тогава нямаше и една книга да го оплюе,а аз членувах там тогава при този човек с проблемна психика и на лечение и досега в Пловдивска психиатрична клиника, заради това, че е използвала името ми като бушон, простакесата щеше да влезе в съда, но беше минал 6 месечен срок от датата на публикацията и вече не можех да я вкарам в съда през парадния вход, както вкарах крадлата на мои стихове и вече покойница Теодора Ганчева. С големите си защитнички пияницата Надежда Захариева и другата пияница Наталия Русева, главен редактор на изначалния тъп вестник "Минаха години", за чието значително подобряване имах роля лично аз.
И тогава Милена Кирова щеше да пее друга песен.
Имаше късмет. Разведената дама е кръгла самотница и се чуди как да заблести на чужд гръб, а за това кои книги ми допадат и кои не, в които има сложен и труднодостъпен стил, е друга тема. Дамата е червенушка, доколкото разбрах от нейни колеги, а аз с такива знам как да се оправя. Без извинение.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Мнението ми за проф. Кирова съвпада 1:1 с твоето, Роси.
12.01.2018 13:22
Станах свидетел какви рецензии бълваше тази жена на романи написани от моя позната белетристка. Те бяха по-обширни от самите романи. За мен това не е нормално. Подозирам също, че тя е от хората, които биха приветствали Истанбулската конвенция.
цитирай
2. rosiela - Имаш гениални прозрения. А на мен направо ми казаха защо би я привествала.
12.01.2018 15:59
missana написа:
Станах свидетел какви рецензии бълваше тази жена на романи написани от моя позната белетристка. Те бяха по-обширни от самите романи. За мен това не е нормално. Подозирам също, че тя е от хората, които биха приветствали Истанбулската конвенция.



Велик пророк си, Мисана, Бог много ти е дал. Софийски университет направо щеше да се спаси от нея, ако я вкарах в съда, но късно научих, защото аз червеното списопаве " Култура" рядко го чета. Пардон - калтура.
цитирай
3. missana - Навремето ме бяха запознали с нея,
12.01.2018 22:31
но никак не ми допадна. Аз много вярвам на интуицията си, Роси!
Благодаря ти за хубавото мнение, което имаш за мен.
цитирай
4. rosiela - На едно мнение сме.
12.01.2018 22:43
Аз от най - високо ниво чух мнение за нея и не от едно място, но не е тук момента да разказвам подробности. Хората в Университета са повече от стойностни и интелигентни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604080
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031