Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2020 01:48 - ДАНС не са представили доказателства, че не са убили привикания гражданин в тяхната сграда
Автор: maxilian Категория: Новини   
Прочетен: 743 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 02.02.2020 02:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това разясни в четвъртък Боян Расате, след проведена среща със служители на ДАНС по случая със загиналия Емил Крумов, за когото от Агенцията съобщиха, че се бил самоубил. „Отговори не получихме“, казва Расате. „Не дават абсолютно никакво обяснение. Поведението им беше безкрайно нагло, граничещо с такава, ненаказуема арогантност. Категорично отказаха информация има ли записи от камерите за видеонаблюдение“.. „Категорично отказаха достъп до трупа на Емил Крумов, за да се установи има ли той други поражения, бил ли е малтретиран, бил ли е бит, как е прострелян, от къде е прострелян“.. „Има едно затъмнение, което се поддържа от цялата структура на властта“, обясни Расате. „Останах с впечатление, че на мен ми се намеква какво трябва да говоря и какво да не говоря по медиите. Останах с впечатление, че на мен ми се правят намеци, че следващия, който ще бъде разследван и репресиран, съм аз. Не мога да си обясня по друг начин въпросите, които са свързани с мен: какво работя, с какво се издържам, плащам ли данъци, не плащам ли данъци, къде живея, с кого живея, как живея, къде се движа и какво правя. Това няма отношение към смъртта на Емил Крумов“, продължи Расате. Поради тези причини, от Българския национален съюз са решили да искат оставката на председателя на ДАНС. Преди въпросната среща, на техния сайт в Интернет бе качено опровержение на фалшива новина-декларация, разпространявана от тяхно име за Емил Крумов в подкрепа на версията на ДАНС за самоубийство

eurocom.bg/show/delnici/7221


Тагове:   ДАНС,   Расате,   Емил Крумов,


Гласувай:
5



1. dalida - Ако си спомним само КОЙ основа ДАНС, ще ни стане ясно кой стои зад всички СРС-та и поръчки
02.02.2020 08:58
И по повод постинга, добре ще е повече хора да се интересуват от тези неща, но проверките дали новината е истина е много трудна. Защото медиите са като "нахална муха", копират онлайн всичко, което Гугъл отрази, а в Гугъл цензура и разследващи журналисти няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maxilian
Категория: Политика
Прочетен: 2199271
Постинги: 1575
Коментари: 1212
Гласове: 913
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930