Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2018 11:36 - Огнян Стефанов: До враговете ми
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1212 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 13.03.2018 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Огнян Стефанов: До враговете ми

 7| 11777|08.03.2018


image

https://frognews.bg/glasat-na-jabata/glasat/ognian-stefanov-vragovete.html

Драги врагове, имам новина за вас. На 6 март ми бе повдигнато ново обвинение. От Специализираната прокуратура. Става дума за мое участие в заговори, укриване на хора и нещо от този сорт. Не мога да бъда по-конкретен, защото от скалъпения текст не се разбира почти нищо.


 Партизани ли съм щял да укривам, политици ли… Заедно с мен е замесен и известен адвокат. Двамата в сговор сме кроили пъклените планове. Сговарянето било през пролетта на 2014 г., но прокуратурата реагира чак сега, защото сега се сетил да проговори главният свидетел по делото „КТБ“ Бисер Лазов. Досега мълчал, но изведнъж съвестта му проговорила. Същият Бисер Лазов, който ограби по криминален начин немалка част от активите на фалираната банка, някои от които прехвърли на фирми и лица, свързани с Делян Пеевски, за които не сте публикували нито ред. За вас крадене на активи си е в реда на нещата… Съобщавам ви всичко това, за да ви спестя чакането на обаждане от обвинението да ви продиктуват следващия материал, посветен на мен. За диктовките знам от Недялко Недялков, собственикът на сайта ПИК, който много подробно бе описал тази „практика“ между „Труд“ на Блъсков и прокуратурата. (Интервю на Недялков от 2016г.)

 

За какво всъщност става дума. Преди няколко дена „Труд“ публикува анонимен текст със заглавие: „Обивняемият, който раздава обвинения“. Главен герой на публикацията е моя милост.

 

Материалът напомнил на една приятелка за грузинския филм „Покаяние“. Тя ми припомни сюжета: един човек е изпратен в Сибир по обвинение, че е планирал да прокопае тунел от Бомбай до Лондон. Разбира се, че това е пълен абсурд, но по времето на Сталин такива обвинения са хващали дикиш. Важното е „враговете на народа“ да си го получат. Сиреч, както би се изразил вашият премиер, справедливостта възтържествувала. Същото е днес и у нас – нали нашата прокуратура се родее с тази на Чайка в Русия.

 

Но да видим в какво ме обвинявате.

 

„Труд“: Доноси срещу депутати, министри и главния прокурор излива от началото на годината шефът на сайта „Фрогнюз“ Огнян Стефанов. Тези похвати сто на сто са му познати от времето, когато е обслужвал Държавна сигурност под псевдонима агент „Академик“.

 

Истината: Не съм „шеф на Фрог нюз“, нито собственик, нито отговорен редактор, нито дори обиковен репортер. Очевидно информацията на вестника е като онази на главния прокурор Цацаров, че телевизия BIT е собственост на бизнесмена Сашо Дончев. Заявил го на онази среща в ЦУМ, защото „нали знаете, сведенията са ми от службите“. Очевидно същите „източници“ информират и „Труд“… Освен това за никакви доноси не може и да става дума, защото всички критики към някои действия на държавни институции, в това число и на прокуратурата, в лицето на главния прокурор, съм отправял открито. Което си има цена, която плащам от години.

 

Ето някои от „доносите“. На 30.01.2018 г. Цветан Василев заявява в интервю за Фрог нюз: „Делян Пеевски е носил на главния прокурор Сотир Цацаров по сто хиляди евро на месец. Лично той ми е казвал, че ги носи директно на обвинител номер едно. Самият Пеевски е взимал големи суми“. Василев е наясно, че ако лъже, носи съответната отговорност. Но лъже ли? Освен това до момента той не е осъден и е гражданин като всички останaли. В „Труд“ няма начин да не знаят, че всеки е невинен до доказване на противното. Поне толкова би трябвало да знаят. Гневът е враг на съвестта, както е казал Цицерон. Може би Василев най-добре знае къде са отивали някои пари, нали?

 

21.02.2018 г. Коментар със заглавие: „Греховете, за които няма прошка“: „Политиците обичат да се хвалят че са претворили заветите на Апостола в живота. Ако е така, излиза, че Васил Иванов Кунчев се е борил и умрял за държава, в която Пеевски да е най-богатият, Борисов да е най-личният, а Цацаров – най-безконтролният.“ И това ли е донос?

 

07.02.2018 г. Откъс от коментар: „Редакционната политика на медиите под контрола на Пеевски е ясна: нито дума срещу Доган, ДПС, Борисов, ГЕРБ, главния прокурор…

Затова се налага да попитам за пореден път:

-         Как се финансират губещите издания, вкл. тези, за които Пеевски признава, че са негови и на мама? Канал 3 с какви пари работи?

-         Какви данъци плащат или дължат на държавата тези издания?

-         Защо нито един от издателите на медии, близки до Пеевски или негова собственост не е обект на проверки от НАП, следствието и прокуратурата?

-         Защо собствениците на медии, които имат критично отношение към властта, модела #Кой и корупцията са преследвани жестоко от държавни институции?

-         Какъв е произходът на средствата, наливани в медиите на и до Пеевски?

-         Притежава ли премиерът Борисов акции от някои от въпросните медии? Него ли предупреждава Пеевски с новия закон?

И това съм написал открито. Коя дума не е ясна?

 

През всички тези месеци и въобще през последните години в изданията под контрола на Пеевски не се е появила нито една критична дума към главния прокурор, прокуратурата като цяло, Пеевски, Доган, Борисов. Абсолютен факт. Те безгрешни ли са? Доверие от 6% към държавното обвинение какво е? Министрите от кабинета на Борисов и те ли са безгрешни? Това ли е вашата „независима и свободна журналистика“ – да ги венцехвалите и да чакате да ви платят за ибрикчийството?

 

„Труд“: Стефанов продължава с ченгеджийските номера, които очевидно е научил от втората си професия и пее ли пее от ефира и интернет, със самочувствието на строг, но справедлив гражданин, пръв борец за истината. Типично в агентурен стил той създава тази легенда за себе си, която да му послужи в бъдещите срещи с Темида.

 

Истината: Обявен съм за „явочник” с псевдоним „Академик“ от Комисията по досиетата през декември 2009 г. „Заварката” между ДС и мен била станала през 1980 г. Под името ми обаче е написан и подчертан следния текст: За Огнян Борисов Стефанов липсват други данни по чл. 25, т. 3. Липсват, защото няма такива, а не защото са „унищожени с протокол”, както е отбелязано за други. Няма „отчетни документи”, „разходни документи”, „докладни”, „документи за получени възнаграждения” и пр. Нищо! Какъв е случаят тогава? През 1980 г. съм бил офицер от армията, а офицери не са привличани от ДС. Такова е било разпореждането. Освен това съм живял в двустаен апартамент, дъщеря ми е била на 3 години, а синът ми е току що роден. Майка ми живееше с нас. Според информация на Комисията, явочната квартира е била свързана с контраразузнаването и по-точно с отдела, който работи по Великобритания. Представете си каква дейност може да се развива в тази посока в жилище с бебе, малко дете и баба, плюс аз и съпругата ми. На всичкото отгоре жилището не е било наше. С тези, които продължават да преиначават нещата, да спекулират с „агентурното ми минало“ и пр. ще се видим в съда. Освен това, не е ли странно, че „Труд“, ПИК и останалите под пеевския ботуш нито веднъж не се възмутиха от техния приятел и колега Васил Захариев, главен редактор на „Телеграф“, който е бил агент „Викторов“ на Шесто управление на ДС – политическата полиция? Защо не го питат колко пари е получавал за доносите срещу свои колеги, а може би и срещу тях? Не посягат и на адвокат Тодор Батков, също агент на ДС и собственик доскоро на „Стандарт“, вестник също под контрола на Пеевски. Не споменават нищо за дългогодишната „кариера“ на Ахмед Доган в комунистическите тайни служби. Ами за платените донесения на агент „Дончо“, сега министър, често гостуващ в тези медии? Що така, бе, храбреци?


„Труд“: Огнян Стефанов е обвинен по две наказателни дела за укриване на данъци.

 

Истината: И двете са свързани с отношенията между Фрог нюз и „Слънчев бряг“ АД. Става дума за договор за реклама отпреди десетина години. Бургаският съд вече се произнесе през 2013 г., че всичко е било законно, договореното изпълнено, а обвиненията неоснователни. Всеки, който се интересува, може да направи справка за около 5 минути.

 

 „Труд“: Второ обвинение срещу Огнян Стефанов е повдигнато на 03.01.2018 година. То било предшествано от разследване, пълна данъчна ревизия на доходите и имуществото ми в качеството му на физическо лице. Било установено съм укрил приходи от 100 000 лева през 2013 г. и още 150 000 лева през 2014 година. Според разследващите има достатъчно доказателства, че двете суми са дадени на „академика” на ръка от служител на фалиралата през 2014 година Корпоративна търговска банка (КТБ). Средствата Стефанов е получил след лично разпореждане на мажоритарния собственик на банката Цветан Василев.

 

Истината: Има и такова обвинение. То е по показания на вече споменатия главен свидетел срещу КТБ Бисер Лазов. Виждал съм този човек 2-3 пъти. Пари от КТБ или от служител на КТБ не съм получавал. Нито стотинка. По-странно е, как така „Труд“ и прокуратурата се доверяват на лице, което е замесено в десетки далавери, срещу което се водят дела за лъжесвидетелстване, набеждаване и злоупотреби (кражби)? Това ли е „сериозният“ източник на истини за пеевските медии и държавното обвинение?  Утре ако няКой нареди на Лазов, той ще разкаже небивалици и за вас, скъпи врагове. Такава е схемата – лайняна.

 

Тук идва най-интересното, което кой знае защо диктуващите на „Труд“ са пропуснали. След като НАП проверява мен и съпругата ми повече от три години и 7 месеца, най-накрая се стигна до написването на акт от проверката. И се случва нещо странно. От НАП твърдят, че аз съм запознат с техните констатации, само че аз дори не съм ги виждал. Спорът влезе в съда и той назначи експертиза и вещо лице, което да установи истината. ВНИМАВАЙТЕ! Оказа се, че е проникнато в компютъра ми и в електронната ми поща и е манипулиран мейла с акта от ревизията. Категоричното заключение на експертизата е, че това е направено от IP и компютър на НАП. Повтарям: на НАП. Невероятно, нали?! Престъпление, с което прокуратурата ще бъде принудена да се заеме.

 

Нека направим и едно сравнение. НАП проверява мен и съпругата ми 3 години и 7 месеца. Дори данъчни признават, че това е голямо изключение. Предполагам, че и вие знаете каква е причината. Така или иначе „разследването“ установи, че със съпругата ми притежаваме по една втора част от общ апартамент в „Младост“. Нула имоти в чужбина, нула къщи в Драгалевци и Бояна, нула банкови сметки с милиони – в КТБ, или друга банка. Сега да сравним. Проверката на десетките имоти, бизнеси, банкови сметки, фирми и пр. на Делян Пеевски и майка му Ирена Кръстева преди три години е продължила два месеца и двайсет и пет дни. Проверката на втория човек в ГЕРБ Цветан Цветанов по скандала с шестте му апартамента трае 3 месеца. Допреди година Пеевски декларираше пред Сметната палата малко жилище и стар опел. След това изведнъж почна да пазарува бизнеси, имоти, сгради и пр. за стотици милиони. Защо Блъсков и Недялков не попитат НАП и прокуратурата няма ли да разследват тази криминална загадка?

 

Освен това бяха изнесени от журналистката Люба Кулезич данни от материалите по делото „КТБ“, от които стана ясно, че политици, дипломати, социолози, кандидат-президенти и пр. били получавали от Бисер Лазов и една касиерка стотици хиляди и милиони от фирми, свързвани по техните думи, с Цветан Василев. Отново Бисер Лазов „твърди“… Не те, а аз обаче съм във фокуса на пеевските медийни бухалки. Нито дума и за инициалите Д.П. и Д.П.-1, на които са „отпуснати“ стотици милиони. Защо мълчите за това, бе, фенове на Пеевски, Борисов и Цацаров? Извинявайте, всъщност сте много повече от фенове…

 

Колкото до срещите ми с Цветан Василев – извинявайте, но наистина сте безмозъчен тръст. Толкова ли не можете да родите нещо смислено? Любимият ви Пеевски се е виждал поне един милион пъти с банкера, следвал го е като палаш навсякъде, а вие сочите към мен. Срещали са се също политици, магистрати, министри и кой ли още не и за тях това е било чест. Ами срещите извън офиса? В правителствени резиденции, да речем? Или на място, където са договаряни едни 240 млн за премиера? Самият Блъсков (Сопола, както го нарича Недялко Недялков) е висял пред вратата му и е измъкнал от него милиони, от които не е върнал и стотинка.  Недялко пък се хвали, че продал акциите си от „жълтия“ „Уикенд“ за милиони на Пеевски. Дали наистина не знае откъде Пеевски е взел парите, след като по онова време се е радвал на таратайка и малко жилище? Недялко - наивният. И точно вие ми размахвате пръст?

 

Недялко Недялков: Огнян Стефанов е в авангарда на ченгеджийско-журналистическата орда от години. Сякаш вече е позабравено какви колизии и драми произтекоха в държавата и в частност в ДАНС покрай интригантския му анонимен сайт „Опасните“. Сякаш е забравено, че го биха след вечеря с осъдения наркотрафикант Брендо.

 

Истината: На 22.09.2008 г. бях пребит до смърт. Това стана след среща с Евелин Банев – Брендо, която по-късно се оказа „уредена“ от тогавашни фактори в ДАНС (след това те бяха изхвърлени от там). Нямам и никога не съм имал никакви бизнес отношения с Брендо. Въпросната среща е била нужна, за да се внуши, че евентуалното ми убийство е свързано с някакви съмнителни контакти с хора от подземния свят. Наистина съм се виждал с такива хора и винаги в качеството ми на журналист. Срещата с Банев е била, за да се скрият зад нея истинските поръчители, които се подвизават и до днес в политиката и бизнеса. Рекетьорския бизнес. Година по-късно премиерът Бойко Борисов ми каза, че знае кой стои зад покушението срещу мен. Аргументите му бяха много убедителни. Същото мнение изразиха пред мен висши магистрати, служители на МВР и ДАНС, както и дипломати от чужди посолства в София. Всички документи от първоначалното разследване на ГДБОП са били иззети от едно лице и след това изчезват. Опитът да бъда дискредитиран е очевиден, защото разкритията ми сочеха огромна корупция в най-високите етажи на властта. Днес част от тези хора продължават да са в играта. Колкото до сайта „Опасните новини“ - френски, американски, британски и др. чужди медии потвърдиха неведнъж, че публикуваните в него разкрития са били истина. На мафиотите това не се харесва и е естествено да поръчват днес „разобличаващи“ материали за мен. Сменили са само чуковете и винкелите с прокурорски обвинения, разпити, заплахи, опити да бъдат спрени рекламите в сайта Фрог нюз, „другарски съвети“ и пр.

 

Лошо сте си направили сметката, врагове мои. Аз знам какво е да си бил оттатък и да се върнеш отново към живота. Знам неща за болката, за които вие нямате понятие. Също за предателството. Но и за съпричастността на близки, приятели и колеги, когато си в критична ситуация. Вие не знаете. Вие сте от „борците за свободно слово“ с къщи за милиони, имения и дебели банкови сметки от съмнителни източници. И точно вие имате наглостта да ме ругаете и клеветите. Май не сте разбрали, че всеки нормален човек в тази държава отдавна е наясно, че щом се нахвърлите срещу някого, значи е направил нещо добро, не е преклонил глава пред мафията.

 

***

И понеже става дума за персони, претендиращи за значимост и морал, ето ви публикация в „Капитал“ от 2016 г. под рубриката: „От кафявия вентилатор“.

От лекция на Недялко Недялков  пред студенти от УНИБИТ 

„Друга група - тъй наречените медии на Пеевски, са дотирани от голяма корпоративна групировка и не се самофинансират от пряка дейност или реклама. Част от тях, като вестниците "24 часа", "Труд" и "Стандарт", са във фактически фалит, имат непогасени данъчни задължения в рамките на десетки милиони левове, а търговските им марки са заложени като обезпечения в НАП.

 

Отговор на Петьо Блъсков в сайта на в. "Труд"

Н. Недялков от агенция ПИК казал на група студенти в Университета по библиотекарство и информационни технологии, че вестник "Труд" е от група медии на Делян Пеевски, бил във фактически фалит, имал милиони неплатени данъци, а марката била заложена като обезпечение в НАП. 
Да лъжеш млади хора е грях, но да ги лъжеш и на гърба на колега очевидно е въпрос на стил.

 

Отговор на Недялко в ПИК:

 

Блъсков, що се правиш на треснат за Пеевски? Кой ти праща флашките със статиите на Калоян Стоев? С чии пари купи "Труд"? Ако искаш, можем да дискутираме и кой е Калоян Стоев, кой пише "системните анализи" във вестника ти против зелените, "Протестна мрежа" и Лозан Панов, кой ти ги праща на флашка и по мейла. Мога да ти посоча и конкретния мейл, от който ти ги пращат. Искаш ли? И защо никой журналист от вестника не се навива да ги подпише с името си… Срам ги е хората, че "Труд" деградира до пощенска кутия, това е истината, Блъсков.

 

Всъщност Венелина Гочева е собственик на "24 чака", колкото ти си собственик на "Труд"Превъртате едни и същи пари от единия джоб в другия. И забравяте за кредитите към фалиралата КТБ. Да ти кажа ли на КОЙ са тия пари? 
Защо бе, Блъсков, те е срам от Пеевски? Защо панически се мъчиш да се отречеш от него?

 

***

Това е. Това сте. Труман Капоти е казал за такива: Не е толкова страшно ако ти е мръсно лицето, страшно е, че не го миеш. Наполеон е още по-ясен: Враговете ни са тъпи. Смятат, че сме им врагове, а всъщност враговете са те.




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. 1997 - Впечатляващо!
13.03.2018 12:12
+
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39748975
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031