Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 12:59 - СЛУЧКИ И РАЗМИСЛИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1148 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ОТ ПОНЕДЕЛНИК ЩЕ ПРОТЕСТИРАМ И НА УЛИЦАТА, ОТИВАЙКИ ДО НАРОДНОТО???СЪБРАНИЕ???

Днес отново бях пред НС на протест с плаката си. Там беше и мой, приятел, който засне поведението на депутатите които се правеха на разсеяни. Подминаваха, гледайки настрани или надолу, и нахълтваха в сградата. Единствено при мен се отби след кратко колбание депутатът от БСП Иво Христов, за да ме убеди, че той си върши работата. Много кратко му обясних, че вътре се намират 240 клетвопрестъпници. Той ми отвърна, че клетвата била лична работа, при което го контрирах, че след като се е заклел защо не поиска от трибуната да бъде незабавно привикан криминалният министър Московски и не бъде незабавно освободен и даден на прокуратурата, заедно с цялата организирана престъпна група в министерството. Той се обърна и се оттегли.
След това отидох до деловодството на софийска община и пуснах уведомление, че от понеделник, 18 юни започвам и шествие по софийските улици с плаката, за да уведомя българските граждани за протеста ми тъй като медиите упорито ме отбягват за да не мога да осведомя моите съграждани и съотечественици за действията и бездействието на престъпната изпълнителна и престъпната законодателна власт. 
Учудвам се на апатията на тези, които са загубили близки и приятели по пътищата и улиците на България. Учудвам се и на все още живи и неосакатени българи, които днес, утре или в близките дни, седмици и месеци ще пострадат или починат. Протест се прави преди да е станала голямата беля. След нея се прави опело и погребение. Но от това имат полза /финонсова/ само БПЦ. Изглежда, затова и църквата си мълчи з
Дали това е християнско отношение?
Да се разберем. Аз познавам декалога достатъчно добре и се старая да го спазвам. Но съм го обогатил с още четири допълнителни лични заповеди. Да пазя честта, достойнството си и да ги поставя над живота и здравето и да бъда солидарен и състрадателен към страдащите.
В този план трябва да ви кажа какво аз противопоставям като принципи на депутатите-клетвопрестъпници. Тяхната философия е свързан с четири неща-живот, здраве, власт и пари. Всичко това срещу послушание противоконституционни и противозаконни действия и финансови и пиар облаги.
През последните дни упорито ме кандърдисват да си гледам живота и здравето и да прекратя безсрочната си гладна стачка. Държа да им кажа, че аз слагам честта и достойнството, състраданието и солидарността над живота и здравето, защото само амебата и глистът поставят оцеляването си над достойния живот. Убеден съм, че те биха отишли и при Исус Христос да го убеждават да не се противопоставя на книжниците и фарисеите, защото това е опасно за живота и здравето му. А саможертвата е висша степен за борба срещу несправедливостта и оцеляването на всяка цена.
Явно огромното мнозинство от българите нямат вяра, воля и морални принципи и предпочитат здравето, живота и егоизма /разбирай ивдивидуалното оцеляване/ над достойнството и честта и са сменили доброволно вярата си с надеждата, че ще дойде Господ и ще направи чудото. Или ще довтаса Крали Марко и ще ги освободи от управляващите душмани. Те явно са забравили, че това са искали и правили и Левски, и Ботев, и Хаджи Димитър, и Стефан Караджа и още хиляди българи, но са били предадени тези българи, които поставят живота и здравето си над свободата, справедливостта и достойния живот.
Или като онази група идиоти, които разчитат и чакат да дойде Путин и да им връчи свободата справедливостта и достойнството.
Е, всеки избира принципите на живота си!
Един избира живота, здравето и надеждата!
Аз съм избрал отдавна достойния живот, моралните принципи, вярата и действието.



Гласувай:
2



1. krassko - Не се хаби напразно
15.06.2018 17:21
Пийни ракийка със салатка и бъди щастлив!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734095
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031