Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2021 10:16 - Да не бъдем лесни и леки
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2913 Коментари: 35 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чуват се призиви ,все по настоятелни, днес да подкрепим Македония, да влезе в Европейският съюз! Усетила  се Мара ,да се побара, но хайде, човешко е!

Нали ние ,без да мислим, заради човещината,  първи признахме тази държава! И сме и задължени за тази недосмислица! Да изпълняваме всички нейни желания, без значение ,каква цена плащаме?
А, каква е цената ? Да им подарим историята си ,в тези именно земи до 1918 година!?
В замяна ,ще получим благозвучни епитети-" Окупатори" и " Татари" ,безплатно!?

Да направим кратък геотрафско -политически преглед на тези земи!
Македонска държава няма на тях от 2200 години насам, от попадането на тези земи под римско владичество!

След него, там се появява Българска държава, която след около два века е присъединена от Крум, към неговата Българска Държава-така наречената Дунавска България!
И е такава, докато Василий Българоубиец, не някакъв друг,  не присъединява тези земи към ИРИ  -1018 година!
Това ще разгледаме отделно, защото е много поучително !Като паралел между Българоубиеца и някои днешни Българи........

Тези земи са отново във Второто Български царство, до падането му под турска власт!
След възстановянането, заради срамните решения на Берлинския конкрес, те остават извън България и там се извършва геноцид за погърчване и посръбчване на местното население!  България води четири войни, плаща с живота на стотици хиляди войници, това население да се върне към България! Стотици хиляди от подложеното на жесток терор население мигрира към България........

Сега искат,  да се откажем от всичко, свързващо ни с тези земи?  Да плюем на пролятата кръв за тях ? За никой друг не сме водили войни, само за Българските македонци! Завоеватели не сме Що за идиотия,собствени земи ли да завоюваме и окупираме, затова ли сме воювали??

Сега за Българоубиеца Василий Ще се окаже по- Българин от някои днешни  Българи, колкото и абсурдно да изглежда това!?

Като подчинява днешните земи, на Македония, последни от Българската държава първата му работа е да понижи църквата ни в архиескопия, но не я прави гръцка ! Остава БЪЛГАРСКА И да включи България в две теми -области със собствено управление, към ИРИ !Едната от тях, с името България ,  а именно МАКЕДОНИЯ е ТЕМА БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Василий, ползващ се с лоша слава на владетел, човек и дори не мъж, не смее да посегне на името България !
Има респект от него!  Огромен, за да постъпи така!  Дори нарча България Македония, не Мизия! Ами , основно срещу тези Българи воюва!
Той не позволява, дори не е грък, да падне името България оттам, ние с лека ръка се отказваме от името си там, а и не само от него ,но и от хилядатодишната си история!
Не всички, някои!

Къде си Василий, да направиш оценка на тези Българи!



Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Споделям мнението ти и чувствата, които те вълнуват, приятелю!
24.09.2021 10:31
От столетия се борим да присъединим нашата по-малка сестра към нашата история, литература и обичаи, дори помощта , която им оказахме в труден момент, не беше оценена. Напротив - подарените танкове продадоха така, по пресметлив начин. Вече мозъците на повечето от тях са промити от пропагандната машина срещу България. Мисля, че имаме само един полезен ход - американците и тези от ЕС напират да ги включат в границите на будалите. Затова - да им дадем съгласие и да бягаме от ЕС, защото тям няма място за нас! Ние не сме като тях и те няма да станат като нас.
Хубав есенен ден, Иване и нека Бог е с нас и всички честни хора!
цитирай
2. milady - ....а, ти, за какво..пледираш?
24.09.2021 10:40

да преКръстим..Македонците, на Българи, ли?
или, да грабваме..Пушките..и Черешовото топче?
що за РетроГадни..идеи, бе ванка!!

Ти, не можеш ли, като един нормален човек..да
гледаш Напред!!?

и не само..ти, не го приемай лично..
смаяна съм от толкоз профанизъм,патреот. агресия,
и буен, нахален..шовинизъм!!

пак, ме ..скрий..да не ти развалям задушевната атмосфера
на "комфортното" блоКче..@
ега си хората, в кой Век, живеете...
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
24.09.2021 11:55
Дашни сме.
цитирай
4. mt46 - Здравей, Лео!
24.09.2021 12:49
Македония е била Ябълката на раздора на Балканите... Днес какво може да се направи? Явно повечето граждани на Северна Македония са с македонско самосъзнание и това е необратимо...
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
24.09.2021 12:53
1. bven - Споделям мнението ти и чувствата, които те вълнуват, приятелю!
10:31
От столетия се борим да присъединим нашата по-малка сестра към нашата история, литература и обичаи, дори помощта , която им оказахме в труден момент, не беше оценена. Напротив - подарените танкове продадоха така, по пресметлив начин. Вече мозъците на повечето от тях са промити от пропагандната машина срещу България. Мисля, че имаме само един полезен ход - американците и тези от ЕС напират да ги включат в границите на будалите. Затова - да им дадем съгласие и да бягаме от ЕС, защото тям няма място за нас! Ние не сме като тях и те няма да станат като нас.
Хубав есенен ден, Иване и нека Бог е с нас и всички честни хора!
цитирай
Изтрий

Благодаря за разбирането и оценката!
Във времена, в които човешкото не се цени, няма как да се получи нещо човешко и то да бъде оценено!?
Продажници, мутри дават тон, е резултатът е такъв!
Василий Втори да е по- Българин от някои Българи!?
Е, на това и Швейк ще завиди и няма да може да намери подобен пример!

Хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Юпия, явно не разбираш?
24.09.2021 13:12
Има два начина, за справяне в такъв случай!
Единият е да не взимаш отношение, който е най- лесен и не изисква някакви усилия

Другият, да вникнеш в същността на проблема и тогава да го вземеш Отношението
Глупостите, които си написала, просто нямат отношение към него!
С няколко думи ще го обясня, дано разбереш!
Аз не съм проститутка или овчи кон, да ме водят за носа!!
Който е, да си служи с атлантическата, не само евро- ценностна система!
Македонски етнос до 1919тг. ,просто няма!
Измислен и най-вече направен е , след нея Замислен е по- рано- в Берлин!

Но, ценностите, ти явно ги разбираш, имаш ключ от сейфа ,където се съхраняват!
Да ти кажа, покрай тебе и аз почнах да мисля като някои други- Тези ,които живеят в чужбина и са предали и продали България, да нямат право на глас! Още повече пък да дават акъл! Какво да се прави! Да го раздават в новата си родина! Та тези, колкото искат да го раздават там и да внимават, да не ядат калъчката!
Да ,сега ми е ясно поведението ти! Ти се предала България, логиката е -България да предаде част от себе си!
Да се държиш достойно и със себеуважение, не означава да размахваш Калашников!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
24.09.2021 13:14
3. kvg55 - leonleonovpom2,
11:55
Дашни сме.
цитирай
Изтрий

Точно! Право в десятката!

Хубав ден!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
24.09.2021 13:20
4. mt46 - Здравей, Лео!
12:49
Македония е била Ябълката на раздора на Балканите... Днес какво може да се направи? Явно повечето граждани на Северна Македония са с македонско самосъзнание и това е необратимо...
цитирай
Изтрий

Безусловно си прав!
Само че не разбирам ,какви претенции могат да имат такива към нас? С какво сме им задължени? Да си вървят по пътя и сиктир марш, да се оправят!Без нас
С нищо не сме им длъжни!
Няма какво да очакват от нас,те не ни зачитат, ние- също, но тях! Не искаме да ги знаем, няма ги!
Гърците ,колко години ги мотаха и за какво? Те пък хептен нямат никакви права относно Македония! Ако имат, да се преименуват на македонци ,тогава!
И се намери серсемин за посредничество Той ,както при циганите, като се бият, стана и виновен!....
След като е важно само това, което те искат и за нас е важно само това, което е полезно за нас!
След като не са Българи, нямат работа в историята ,която си е Българска!Да си съчинят, друга, но не наша!

Хубав ден!
цитирай
9. zaw12929 - МАКЕДОНСКИТЕ ЛЕКЕТА ДЕЙСТВАТ С ...
24.09.2021 14:54
МАКЕДОНСКИТЕ ЛЕКЕТА ДЕЙСТВАТ С ЛЕКОТА. ДЯДО МИ Е УБИТ ВЪВ ЗА МАКЕДОНИЯ ТАМ Е ГРОБЪТ МУ НЕЗНАЕН. НЕ СЕ ОТКАЗВАМ ОТ ПОДВИГА НА ДЯДО МИ НЕПРИЗНАТ В СПОР БЕЗКРАЕН
цитирай
10. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
24.09.2021 15:20
В Швейцария има сума "македонци". Идват в България, обявяват Сезар българи, вземат европейски паспорт и заминават за някоя западноевропейска страна, а после додрапват в Швейцария. Те са по-добре поставени от самите граждани на България, тъй като в "странство" имат як гръб от македонската стара емиграция. Само че старите, които почти измряха и новите има огромна разлика. Старите се смятат българи, а новите са много агресивни простаци, които мразят българите и се обявяват за "македонци". Работят като продавачи - никога като болногледачи или друга трудна професия. Намирам един такъв нахалник на щанда на "Интердискаунт" в Локарно - магазин за електроника. На гърдите му се мъдри баджет с името му: Пенко Марчевски ( или нещо подобно.Казвам му на български :" Здрасти, Пенко!", но чешитът ме гледат накриво и не ми отговаря. Минавам на италиански и го питам : "Откъде си?" Той отговаря : " От Скопие, Македония". Каква е религията ти ?" - питам, а той процежда : " Православен." " Е, - казвам му - Щом си православен от Скопие и се казваш Пенко, какъв си тогава? Ти си българин". И тогава диващината му избухва.Той започва да кряска на български ( македонски диалект): " Какви ги плещиш, ма? Ти чула ли си за Александър Македонски?"

Имала съм много случаи, подобни на този.
Поздрав!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
24.09.2021 15:42
zaw12929 написа:
МАКЕДОНСКИТЕ ЛЕКЕТА ДЕЙСТВАТ С ЛЕКОТА. ДЯДО МИ Е УБИТ ВЪВ ЗА МАКЕДОНИЯ ТАМ Е ГРОБЪТ МУ НЕЗНАЕН. НЕ СЕ ОТКАЗВАМ ОТ ПОДВИГА НА ДЯДО МИ НЕПРИЗНАТ В СПОР БЕЗКРАЕН


Плащаме за чужди грешки!
Утвърдени официално на Берлинския конгрес!
Трябва да ни се извинят-най вече Англия и Франция за стореното, защото това е резултат от тяхната политика тогава! От Османската империя да се късат малки парчета, така ,че тя да остане!
Наричат я необходимия болник И затова Македония е извадена от Санстефанска България Но и останалите участници там имат вина! Русия- също! Не по- малка !Знае се кой е причина за слугинското и поведение там-Сърбия и Гърция, чийто дипломати път са направили до Петербург, да уверяват ,че Българите са неблагодарно племе и ще се обърнат срещу благодетеля си!? От злоба , завист и вълчи апетит към чуждото!

Вина, която плащаме ние? Време е да им се каже от нас , ясно и, че трябва да си поемат отговорността за причиненото ни!
Да не се правят на ударени от мокър парцал!

Ние сме пречели на Македония да влезе в ЕС?Моля?
Пречката са те, с решението си тогава! Ако бяха постъпили правилно, нямаше да има Македония и македонски проблем!Също!

Хубав ден!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
24.09.2021 15:54
10. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
15:20
В Швейцария има сума "македонци". Идват в България, обявяват Сезар българи, вземат европейски паспорт и заминават за някоя западноевропейска страна, а после додрапват в Швейцария. Те са по-добре поставени от самите граждани на България, тъй като в "странство" имат як гръб от македонската стара емиграция. Само че старите, които почти измряха и новите има огромна разлика. Старите се смятат българи, а новите са много агресивни простаци, които мразят българите и се обявяват за "македонци". Работят като продавачи - никога като болногледачи или друга трудна професия. Намирам един такъв нахалник на щанда на "Интердискаунт" в Локарно - магазин за електроника. На гърдите му се мъдри баджет с името му: Пенко Марчевски ( или нещо подобно.Казвам му на български :" Здрасти, Пенко!", но чешитът ме гледат накриво и не ми отговаря. Минавам на италиански и го питам : "Откъде си?" Той отговаря : " От Скопие, Македония". Каква е религията ти ?" - питам, а той процежда : " Православен." " Е, - казвам му - Щом си православен от Скопие и се казваш Пенко, какъв си тогава? Ти си българин". И тогава диващината му избухва.Той започва да кряска на български ( македонски диалект): " Какви ги плещиш, ма? Ти чула ли си за Александър Македонски?"

Имала съм много случаи, подобни на този.
Поздрав!
цитирай
Изтрий

Криво да седим, право да съдим ,Македония е дете на нащите благодетели от ЕС Родено и отгледано от тях! С покорното участие на Русия
Ако Англия/ да, не е вече в ЕС-иди ми дойде ми/ и Франция не са провеждали политиката на съхранение на Османската империя, Македония днес нямаше да имаИ проблем с нея- също!
За тях е била необходимия болник, който спира апетитите на Русия към протоците Трябва да я има и те ще я защитават, въпреки, че е колос ?Но на глинени крака
Затова се отделя Македония от Санстефанска България Нарушава се правилото за късане на малки части от нея !Точно в Берлин се създава Македония и се работи по раждането на македонски народ Официално, това става в Ньой!
Вместо да ни потупват по рамото ,да постъпим по Европейски с Македония,да бъдат те европейци и да ни се извинят за стореното! За което основната вина е тяхна! За станалото в Берлин и в Ньой! Че в резултат на техните решения сме водили четири войни, за Обединение И сме дали стотици хиляди жертви!
Всички участници в Берлинския конгрес плюс Сърбия и Гърция Те знаят за какво!

А за случая в Локарно не се учудвам И там , в това приказно място са се устроили? Да, хубавите ябълки свинете ги ядат! Да, правилно разделяш и според мен на млади и стари
Младите са потребителско, вълчо поколение И на мен веднъж в Поморие ми се каза същото Никога не бях се сещал, в момента ми дойде-Отговорът ми беше:
Да чувал съм за Александър, че е отишъл с гърци и македонци на Изток! Но съм чувал и друго че откъдето е отищъл ,след години оттам са се върнали Българи! Нямало е македонци и гърци
Те чувал ли си това?
Омекна веднага и смекчи тона Каза ,че трябва да сме хора преди всичко!

Спомням си как разсъждаваха родителите ми
Бях много млад, но ръководена от мен разработка бе наградена с огромна за тогава сума, заради получен ефектАз трябваше да определя на кой колко да се даде Споделих радостта си с родителите ми Вместо да се зарадват, видимо помръкнаха? Притеснена, майка ми издебна моменти ми каза -Внимавай,разпредели ги така, че да не те одумват, че си взел много пари? Разликата да бъде малка, символична! Да не те намразят и обвинят в алчност! Ще загубиш уважението им!
Сегашен родител ще каже- Прибери всичко и нищо не давай на онези непрокопсаници и хрантутници!

Хубав ден, Милена!
цитирай
13. milenavarbanova9 - само да се поправя :
24.09.2021 16:01
Не "Сезар", а обявяват "се за " българи. Имам автоматичен " коректор", който променя написаните от мен думи с пълн

и глупости. Не знам как да го махна това чудо.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Да, разбрах, Милена!
24.09.2021 16:35
13. milenavarbanova9 - само да се поправя :
16:01
Не "Сезар", а обявяват "се за " българи. Имам автоматичен " коректор", който променя написаните от мен думи с пълн

и глупости. Не знам как да го махна това чудо.
цитирай
Изтрий

И жена ми имаше подобен проблем

Беше публикувала снимка от " Съева дупка"
Да, но на коректора и Съева е била неизвестна и беше превел нещо комично или цинично, не мога да си го спомня!
И тя много се ядосваше, защото е ясно, че е от Съева дупка, а които я познават ще и се смеят! Че е учител по география ,а не знае името й!

Всичко най- добро, Милена!
цитирай
15. barin - Здравей, Адаш. Трябва да подкрепим ...
24.09.2021 17:03
Здравей, Адаш. Трябва да подкрепим Северна Македония, но не да правим компромиси. От тях не сме получавали подкрепа, а сърбите получават. А те са си българи. Наскоро с един господин от Пловдив спорих, защото той се изкарваше македонец и 1/4 тракиец, но не и българин. Все пак Василий II е българоубиец, а не македоноубиец. Езикът им е диалект на българския, народните обичаи също, само че не могат да пишат грамотно. Като бях в Северна Македония останах с убеждението, че някой първокласник е измислил техния правопис на базата на нашия, но променен, така, че да се казва нов език- македонски, вместо български.
Поздрави!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей и ти ,Адаш!
24.09.2021 19:58
barin написа:
Здравей, Адаш. Трябва да подкрепим Северна Македония, но не да правим компромиси. От тях не сме получавали подкрепа, а сърбите получават. А те са си българи. Наскоро с един господин от Пловдив спорих, защото той се изкарваше македонец и 1/4 тракиец, но не и българин. Все пак Василий II е българоубиец, а не македоноубиец. Езикът им е диалект на българския, народните обичаи също, само че не могат да пишат грамотно. Като бях в Северна Македония останах с убеждението, че някой първокласник е измислил техния правопис на базата на нашия, но променен, така, че да се казва нов език- македонски, вместо български.
Поздрави!


Съгласен съм с тебе!
За тях нправихме много, въпреки ,че го правихме срещу нас! Такава беше цената му!
Ако някой на някого е задължен, те са на нас, отреклите се от Българското, а не ние на тях!
И вместо да се занимаваме с помияри, да обърнем внимание на тези от ЕС, какво пропускат по отношение на нас?
!
Да демонстрират благородството в произхода си и да ни се извинят за това ,което ни са причинили! А не само да наливат стотици милиарди на ненаситните гръцки птичета в гърлата! Те насита нямат!

Хубава вечер , Адаш!
цитирай
17. pvdaskalov - * ! *
25.09.2021 07:18
Пустата политика в каква дилема ни натика!
Рано или късно ЕС ще стане ВЕС, т.е. Всеобщ Европейски съюз, в който ще трябва да приемаме не само Македония, но също така Сърбия, Украйна, Беларус, Русия до Урал...
Г-да македонците да бъдат така любезни да изчакат да ги приемем заедно със Сърбия и Русия до Урал. Не е ли малко нахално да им дадем трето рамо. Ако са ни роднини, за да го получат, нека се държат уважително, а не да секат клона, от който са само едно клонче.
Ако греша, Лео, моля за извинение. Още не съм си измил очите, кафе не съм пил, студът в Калофер сковава и мислите ми, но не съм забравил, че в София има ж.к. Илинден със своята история... И понеже съм склонен да го обърна на майтап накрая, има място да станем Швейцария на Балканите от кантони според българските наречия.
Приятни и, дай Боже, по-топлички събота и неделя!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Някой, притесняващ се за Пустол, хайдутин?
25.09.2021 08:56
Не ,не е в Македония, като харамия !!Или пък, недай боже, да се е споминал!?
Не пише ,защото има по- интересна работа !Намерил е ново , по - интересно занимание !?Заедно с още един хойдук, харамия-Сурсувул ,цял ден кибичат в блога ми? Не откъсват очи от него!
Кога ще пусна нов постинг, за да не пропуснат ,овреме да сложат минуса си?!
Замислил съм една терапия за тях, смятам ,че ще е ефективна!?
Да пускам постинга, придружен с един минус, от мене!
Това ще всее смут ,сред войводата и болярина! Може даже и да се скарат! Кой, кого е изпреварил и защо е нарушена координацията?И субординацията!

Хубав ден на всички!
Само на двамата какавани ,НЕ! Защото от хубостта на деня ще задремят и ще пропуснат момента, който очакват!А това е катастрофа!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Прав си, приятелю!
25.09.2021 09:19
17. pvdaskalov - * ! *
07:18
Пустата политика в каква дилема ни натика!
Рано или късно ЕС ще стане ВЕС, т.е. Всеобщ Европейски съюз, в който ще трябва да приемаме не само Македония, но също така Сърбия, Украйна, Беларус, Русия до Урал...
Г-да македонците да бъдат така любезни да изчакат да ги приемем заедно със Сърбия и Русия до Урал. Не е ли малко нахално да им дадем трето рамо. Ако са ни роднини, за да го получат, нека се държат уважително, а не да секат клона, от който са само едно клонче.
Ако греша, Лео, моля за извинение. Още не съм си измил очите, кафе не съм пил, студът в Калофер сковава и мислите ми, но не съм забравил, че в София има ж.к. Илинден със своята история... И понеже съм склонен да го обърна на майтап накрая, има място да станем Швейцария на Балканите от кантони според българските наречия.
Приятни и, дай Боже, по-топлички събота и неделя!
цитирай

Сега се замислих, че името на Европейският съюз е непълно!

Правилното и пълно име на този съюз е- "Половин Европейски Съюз" Защото другата половина от Европа е извън него!
Така излиза, че цяла Европа е в него, което не отговаря на истината! По извори и по документи! И друго забелязвам, едва сега, в името му? Че споменът за Съветския съюз е жив! Доказателства? Ами дори и Половиният европейски съюз и тои е Съюз?! Даже мога да адм предложение, някои да не се усъмнят ,че това е маскиран Съветски съюз и да стане голяма беля, да се преименува на Деми Юнион Йоропеен! Никъде няма съюз тук!

Ето, това е правилният път лекетата, пардон, в последно време си имам работа с такива, макетата , славно да влезат в Юниона!
Впрочем ,те, господарите ни в него, си го наричат така, ние ,по стар съветски образец го наричаме съюз ?Тази дума да изчезне от Българския речник, да бъде забранена и подменена от юнион!

Това за кантоните приятелю, е опасно начинание! Защото и те, като Македонският кантон, ще поискат да са самостоятелна държава ,със собствен език и история!
А, сакън, моля те? Ще съжаляваме, дори за това ,че сме си го и помислили даже!

Хубав ден, Пиер!
цитирай
20. panazea - Милена , в настройките махни автоматичния коректор.
25.09.2021 11:14
milenavarbanova9 написа:
Не "Сезар", а обявяват "се за " българи. Имам автоматичен " коректор", който променя написаните от мен думи с пълн

и глупости. Не знам как да го махна това чудо.

Пан
цитирай
21. nkf - Слагам ти положителна оценка на ...
25.09.2021 13:29
Слагам ти положителна оценка на статията, макар че в някои основни мисловни линии ГРЕШИШ! Ето и в резюме грешките ти, плюс някои допълнения-уточнения от мен. Първо, признаването на независимостта на Македония /дотогавашна югославска република/ НЕ БЕШЕ ГРЕШКА, а необходимост и изпълнение на НАЦИОНАЛНИЯ ИНТЕРЕС НА БЪЛГАРИЯ. Тези, които обясняват каква грешка било признаването на независимостта на Македония са не други, а твърдите коминтерновски комунисти-сърбомани и руска пета колона. Именно признаването на независимостта на Македония сложи окончателна точка пред опитите да продължи да съществува геополитическият изрод Югославия, който изрод беше радикално антибългарски и геноцидно антибългарски. Миошевич и сръбските шовинисти имаха план югославия да продължи, макар и без Словения и Хърватска. Без Македония обаче този поит е обречен и това се доказа, защото остатъчна югославия - сърбия и черна гора просъществува кратко. Македония е един вид географски тил за сърбия и пряка връзка със съюзника й гърция, плюс че дава контрол върху стратегическата вардарска долина и в резултат на това и геополитическат тежест на самата сърбия е по-голяма. В добавка - сърбите крадейки българска история - обявявайки Македония за южна сърбия, се легитимират и исторически. Все пак сърбите нямат ни столица, ни престолнина, ни резиданс на кралете си и всички знаем къде е коронясан Стефан Душан и че всъщност той е Българин и въобще се чудя има ли и капчица сръбска кръв, но това е друга тема. Така, непризнаването на македонската независимост, би я оставило в сръбската орбита и не се знаеше как щяха да се развият нещата, особено в онзи момент на кървав разпад на Югославия, рискът беше огромен. СЛАВА БОГУ С ПРИЗНАВАНЕТО НА МАКЕДОНСКАТА НЕЗАВИСИМОСТ, БЪЛГАРСКИЯ ПОЛИТИЧЕСКИ ЕЛИТ СЕ ОКАЗА НА МНОГО ВИСОКО НИВО. Проблемът не е в независимостта на Македония, а в македонизма, нека не смесваме нещата, защото те са крайно различни. Македонизмът е нещото, което трови и спъва и създава тежки проблеми.
цитирай
22. nkf - Не знам защо, но си пропуснал да с...
25.09.2021 13:41
Не знам защо, но си пропуснал да споменеш, че македонизмът е РУСКО-СРЪБСКО идеологическо оръжие още от края на 19-ти век, но в своя цялостен мащаб е реализирано от българомразецът сталин. Още в 1885 година руските консули в Солун говорят, че македонците са нещо отделно от Българите. Русия никога не е искала единна България, а още по-малко би допуснала стратегическата Вардарска долина да е в рамките на България, то и затова руснаците не стъпват отвъд Кюстендил. Македония я пазят за стратегическия си сюзник сърбия, на когто съюзник тихо, с блага усмивка подариха цялото Поморавие - населено с Българи. Австрия, Унгария, а понастоящем и чехия, и словакия нямат геополитически интерес Македония да се сближи с България и да се откаже от македонизма. Затова и изброените държави в последната година и половина яростно застанаха зад скопските югокомунисти и сърбомани. "Антокомунистът", консерватор, ристиенин и върл путинофил Орбан, крепи коминтерновското творение. Парадокс!? Не! - геополитика. Естественият геополитически път на изброените страни е към Солун, а това минава през Повардарието и затова нямат интерес от сближаване между България и Македония. Нашият интерес е излаз на Адриатика и свързване на Адриатическо с Черно Море, коридор номер 8, поддържан ясно и открито от САЩ и Англия! Да, нека не бъдем лесни и леки и да внимаваме с моделите наа мислене, заложени от изначалните българовредители - сърби, руснаци и гърци и нека не повтаряме изгодни за тях съждения, че току-виж - станат, не дай бож,е политика, както накрая стана при тъпарина чалга-простак бойко! Става дума за обслужването на руско-сръбско-турските интереси за наша сметка с руско-турско-сръбски поток.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
25.09.2021 14:19
21. nkf - Слагам ти положителна оценка на ...
13:29
Благодаря заа отзива!
Просто съм пропуснал да го подчертая!
Защото признаването на Македония не може да върви отделно от вихрещия се македонизъм!Бяхме наясно с него още тогава!
Не биваше безусловно да се признава Македония, не беше нужно да сме първи Да погледнем към Гърция, колко години, без всякакво основание, заради едно име бави Македония Някой наказа ли я за това ?Не, опростика и половин трилион долари ?Защо ние скоростно ще признаваме? Обясни ми! Те са наша кръв, гърците са пиявици, смучат чужда кръв!И им наливаха пари в същото време?
Хайде, като не ме харесва макето, да си върви по пътя! Но да не смята ,че съм му длъжен!
И в мен тече капка поне такава кръв! Познавам ги прекрасно За да те уважават, трябва да им вземеш първо страха! Като старшина школник бях в полк с доста македонци На първия наряд ме предупредиха, че ще ме провокират ,да не реагирам! Казах си, нека опитат, ще видят реакцията ми! Провокаторът излезе посран!
До края ме гледаха в очит!е Да разберат ,какво искам Аз давах наряди с тях, командването знаеше ,че само при мен няма да има ЧП Стана веднъж с един пиян, но предупредих преди това ,че не бива да застъпва на пост Нямаше с кого да го сменят и стана!Душички бяха!
За Белград, както и по- нагоре, Будапеща ,това са Български градове с Български имена! Унгария е Българско име ,има си го и днес !
Затова казвам, че всички ,така наречени славяни ,са отродени Българи! Македонците са настоящ пример, че е така!

Грешката за станалото е в решенията на Берлин !Русия има също вина там, подчертал съм! Ако Македония не беше отделена тогава, цялата ни история щеше да има друго развитие! Всички станали неща след това, просто са пост фактум! Не оправдавам никой съгрешил Най ме е яд на сърби и гърци, за мръсната им и долна роля, та чак до днес!
Сталин поне е свършил едно добро- пресякъл е федерацията ни със сърбите Мамма миа, ние не сме като хърватите, кой знае какви последици щеше да има това за нас!?
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Мартине!
25.09.2021 14:46
22. nkf - Не знам защо, но си пропуснал да с...
13:41

Да, аз съм за това ,да си гледаме нашия интерес!
Без значение от кого идва директивата ,да не го гледаме!В графа недоброжелател попада веднага!
Ненавиждам гърците , но в едно нещо трябва да се поучим от тях- как да си гледаме интереса!
Ние сме слепци каква полза имахме от съглашателството между гърци и македонци,та им и и съдействахме ? С подарените пари Гърция е стъпила здраво искономически в Македония! Утре и ще я прелапа и икономически! А икономическото робство води и до политическо и етносно!А ние ще лапаме, както казват македонците- мУхи! Пречели сме на Македония? Да стане гръцка ли, да го кажа на невежите?!
Освен, ако на някои по върховете ни ,не е платено ,да са такива? Но това топли тях, не нас!

Всичко добро, Мартине!
цитирай
25. leonleonovpom2 - 14:12 - apostapostoloff
25.09.2021 14:52
Ей го-на! Жив е той, жив е!
Лежи в блога и съска
Като римската гъска!
цитирай
26. nkf - Иване, смесваш нещата и това води до ...
25.09.2021 19:39
Иване, смесваш нещата и това води до погрешните ти разбирания и съответно изводи, а и освен това явно не четеш внимателно и не осмисляш написаното от мен, пояснявам. Гърция и сърбия са съюзници на Балканите - те образуват оста Атина-белград-Москва. Стратегически и Гърция, и Сърбия имат интерес да са с обща граница и това означава, че под някаква форма Македония да бъде под къде-къде по-пряк контрол от Белград. Ето защо Гърция прави обструкции с признаването на Македония; НО НАШИЯТ интерес не е гръцкият интерес. В известен смисъл на теб ти е простено да правиш приравняване между независимост на Македония като държава и македонизма като идеология, вс епак си химик, но не е извинително да твърдиш, че това е истината, още повече, че ти обясних как стоят нещата. То е все едно да кажеш, че националсоциализмът и германската държавност и съответно независимото съществуване на германска държава са едно и също нещо! Иване, съществуването на самостоятелна държава в Повардарието е обмисляно и от ВМРО, но държава с български характер, това оборва тезата ти за тъждественост на македонизъм=македонска държава. Освен това, казах ти, тогава условията бяха много тежки и силно деликатни. Че ти 91-ва имаш сума югославска войска и оръжие в Македония, силна мрежа на УДБА и като цяло положението е повече от сложно. Повтарям: България направи единственото възможно адекватно действие, което БЕШЕ И Е в синхрон с българския интерес. Да не говорим, че това беше една от първите стъпки в международен план, с които се заявихме като нещо различно от тотално подчинен съветски бантустан. Не знам дали успявам да съм достатъчно ясен за теб; но би било добре да не гледаш така едноизмерно на нещата, а те са и без това доста сложни. Колкото до русия и берлинския конгрес, то тя не просто И тя има вина - тя носи главната вина. Напомням: споразумението от Райхщад, Будапещенската конвенция, споразумението с Британия. Русия и Австрия са двете сили, които носят 90% от отговорността, като руската отговорност
цитирай
27. nkf - от австрийската. Не смесвай и гр...
25.09.2021 19:50
от австрийската. Не смесвай и гръцката икономическа криза, членството им еврозоната и получените заради това милиарди /щото иначе могат да съборят еврото/ с македонския въпрос. Ти все едно казваш, че от ЕС дават пари на гръчулята за политиката им към Македония... Моля ти се, разграничавай и отчитай нещата, не прави една каша от всичко, където всичко на всичко е еднакво и равно. Иване, ти си русофил и това си личи зверски, колкото и да го отричаш. Викаш, тавария сталин свършил добро, а? хех Иване, понякога имам чувството, че си крайно неосведомен за нещата, за които говориш. Ами нали точно сталин насърчава българо-югославската конфедерация. Нали по заповед на сталин Българи са бити, убивани, малтретирани да се пишат македонци; нали по заповед на сталин се дава културна автономия на пиринския край; нали по заповед на сталин се налага "македонска идентичност". само не ми казвай, че лявата му подметка георги алкохила от Ковачевица ги прави самостоятелно тези неща. Причината сталин да се откаже от тази федерална идея югослави-България е друга. Тоест, те даже причините са ДВЕ и си имат имена, и те са САЩ и Англия. Щото другарят сталин няма как да принуди нито Труман, нито Чърчил да следват плановете му, за които нямат договорка. Най-общо казано - сталин трябва да се простира според договореното в Ялта, в Потсдам... А и за югославия е бил отреден по-различен социализъм и сталин е разбирал, че не му е дадено да действа там и се опасявал от ""зараза" от югокомунизма, та затова в крайна сметка е отказал подкрепа за иначе собствената си идея съюз между югославия и България.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Ох, разбирам те, Мартине!
25.09.2021 20:05
Но, гледам наплед!
Ние трябваще да признаем Македония ,но не веднага, а с изяснямане на позициите Не безусловно, самарянски!
Какно постигнахме с отделянето и от Сърбия? Че я прехвърлихме на Гърция ли?
Ясни ми са мръсните политически игри, че там няма приятелство, има интереси ! Но според мен ние загубихме всячески Македония!?
Ние трябваше да стъпим, поне икономически там !Аз не знам да има фабрика с Български капитал там? Но гърците имат и то може би за милиарди Да владееш иконичически някой, е да го владееш нсячески
Не знам дали знаеш, 90- та година ЕС тласува два милиарда на България ,да стъпим на крака! Гърците казват ,че ние не можем, нямаме опит са управляваме тези пари като капиталисти ,да ги дадат на тях, те ще ни помогнат в "усвояването"!? От тези пари само 160 милиона стигат до нас, основно в шивашки кооперации, с робски труд! Не може, жени работят основно, да отидеш до тоалетна, да изпушиш една цигара! Обедът е 20 минути И нещо друго Преди обедът, собственикът грък обикаля и си избира момиче! За през обедната почивка, да задоволи нагона му!? Откаже ли-уволнена е моментално Това и във феодализма го е нямало Разчу се работата, една по една тези кооперации изчезнаха !Двата милрлиарда реално останаха при тях!
Ако приложат този модел и в Македония, това е единственото, което може да работи в наша полза!
Ние проспахме всичко това, не проумяхме азбучната истина ,че няма приятелство, има интереси в политиката и ще си платим, ако разчитаме само на голо приятелство!
Македония, 99% е загубена за на!с Гръцка ли ще е,с Албания ли ще си я поделят, не съм Ванга?
ЕС е крехко формирования Единият стълб, Великобритания напусна! В Испания, Белгия , Италия има също силни центробежни сили засега, без успех!
Почне ли разпад, всички жертви в име ЕС стават безполезни от наша страна!
Не го пожелавам , но и не зависи от мен!

Хубава вечер!
цитирай
29. nkf - Нещо на различни езици говорим, не ...
25.09.2021 20:13
Нещо на различни езици говорим, не искаш или не можеш да разбереш не знам, но аз съм до тук - да преливам от пусто в празно и да водя разговори с човек, който не е в състояние да разбере ясни доводи, не мисля че за мен има смисъл. Хубава вечер.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, отново ,Мартине!
25.09.2021 20:55
Не съм си и помислял ,че има клауза във финансирането на Гърция, в която да пише ,че с многомилиардните траншове, които им се дават, трябва да инвестират в Македония!
Но с какви пари става това инвестиране, след като нямат и взимат на заем ?Сигурен съм ,че не им даваха траншове от десетки милиарди, който в по- голямата си част в следващите седмици да отидат в Швейцарски банки!
Така и ги заловиха в измамата,че всъщност парите ,от които уж имат нужда, отиват в Швейцария!.....

Но , какво ли ме вълнува всичко това? Каузата е загубена за нас,Бълтарската! Слава богу не по моя вина,съвестта ми е чиста, не съм участвал в мръсни игри!Пред очите ми са треперещите ръце на близък, на който гостувах за една вечер, когато ме разправи какво е станало пред деня! Как дъщеря му се прибрала на обед и казала, че няма повече да стъпи в кооперацията! Каза ,че ако е по-млад и силен, този мръсник вече нямаше да е жив! Родопчани не си поплюват!
Това ,да се защитават чужди интереси е също някакъв изход!
За някои!
Аз с нищо не мога да се оплача от хора от ЕС ,с които съм работил! Спомням си покровителственото им отношение в началото, ами аз бях дете пред тях! Насърчението и накрая- признанието! И с ръка на сърцето, аз от тях получих най- голямого признание, както и ...първото! Как да таксувам писмо на Директор на Цеаст Торино, до нашия Генерален директор, в което пише, че прави услуга на фирмата/ от порядъка на 100 хиляди долара/, само заради мен и цитира името ми! Имах късметът често да работя с тях, да публикувам навън....
Така ,че , ако ЕС има враг в мое лице, аз съм му най- малкият, даже след него съм!

Всичко най- добро ,Мартине!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Относно русофилството!
26.09.2021 08:06
Няма да коментирам нещо, което реално не съществува, само ще припомня нещо друго, случило се в перода межзу СанСтефано и Берлин....

Какво са говорели в Петербург, ясно пред кого, гръцки, сръбски ,че дори и черногорски делегаци и защо?
Ето казаното:
-Правите голяма грешка! Българите не го заслужават!
ТЕ СА НЕБЛАГОДАРНО ПЛЕМЕ! УТРЕ ЩЕ СЕ ИЗМЕТНАТ И ЩЕ СЕ ОБЯВЯТ СРЕЩУ ВАС!?

И веднага може да се излече една от причините, при това основна ,за колебанието на царя, да даде дата за конгреса, за чието провеждане има уверенията на Бисмарк ,че е готов! Както и думата му ,че ще се подпише под всичко ,предложено от Русия!
Но царят, по съвет на дипломацията, започва да търси съгласието и на Англия?
Защо ли посочените делегации са имали подобно мнение за нас? То е изитрало много мръсна роля, безспорно Никой няма слепешката да помага на някой, за когото има уверенията ,че е подлец и неблагодарник!
Аз не знам, който е компетентен по този въпрос, да ми обясни
Но вината за станалото няма да е на предупреждаваният
цитирай
32. radostinalassa - Сталин не е българовмразец...
26.09.2021 18:52
или поне не мрази Проливите. Той е виновен за това от България да не бъдат дадени части на Турция , Сърбия. Няукой си криви душицата по политически причини. Някой обича Чърчил, който ни бомбардира, плюс това обичаше Турция. Кръвта вода не става.









цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
26.09.2021 20:09
Извини ме, но ще се въздържа от коментар!
Не за друго, но в последните дни ми дойде в повече!
Аз уважавам чуждо мнение, изслушвам то и не обичам да налагам моето
Не обичам и на мен да се налага!

Хубава вечер!
цитирай
34. shtaparov - Абсолютно прав- страхотно попа...
28.09.2021 12:30
Абсолютно прав- страхотно попадение,поздравления!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
28.09.2021 13:29
34. shtaparov - Абсолютно прав- страхотно попа...
12:30
Абсолютно прав- страхотно попадение,поздравления!
цитирай
Изтрий

Истински Българин така би оценил написаното!
И не ме интересува, кой стои насреща-руснак, американец или някакъв друг! Ако е с нас- приятел е, ако е срещу нас- не е! Повече не е необходимо,за да се разбере от коя страна стои!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134944
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031