Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2021 11:58 - Глобус
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 1768 Коментари: 1 Гласове:
25

Последна промяна: 27.08.2021 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ГЛОБУС

Покажете ми такава страна

в която славят тирани.

В която народът празнува

победа над себе си във война.

Покажете ми такава страна,

където всеки е мамен.

Където назад означава напред.

и обратно.

Не въртете глобуса,

Вие няма да намерите

на планетата Земя подобна страна,

освен тази фаталната,

в която вие не живеете.

Не живеете, защото не може

това да се нарича живот.

Покажете ми такава страна,

където заключен е Храма,

а свещеникът крие под расо

КГБ-ски пагон.

Покажете ми такава страна,

където блаженства престъпник

Където владетели грабят хазната,

пазени от закон.

Не въртете глобуса.

Вие няма да намерите

на планетата Земя подобна страна,

освен тази фаталната,

в която вие не живеете

Не живеете, защото не може

това да се нарича живот.

Покажете ми такава страна

в която деца заразяват,

Където заставят войници да стрелят

срещу старци и срещу жени.

Покажете ми такава страна

в която унижават светците.

Където герои – ветерани от война,

живеят по-лошо от роби.

Не въртете глобуса.

Вие няма да намерите

на планетата Земя подобна страна,

освен тази фаталната,

в която вие не живеете

Не живеете, защото не може

това да се нарича живот.

                                     Игор Тальков

                                     Превод: Valiata





Тагове:   народ,   глобус,   тальков,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Прав беше - много силно! Благодаря ...
27.08.2021 13:40
Прав беше - много силно! Благодаря за превода!
Поздрави, Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3507715
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031