Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2021 01:58 - " Ако не владееш нещо, не владееш нищо" приписват го на Лъки Лучано
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3210 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Попрегледах блог бг и виждам, че ме е полазил и Женският Жорко/ Копукова /-бил съм стар и прост. Първото е ноторно, както би се изразил мъжкият Жорко, второто е твърде възможно, бих се съгласил аз. Само не разбирам защо съм ядосал Росито? Копирах снимка от фейса на "Онова" , което след контузия се подпира на дружките си Делян и Сотир. И на кого да се подпира, ако не на паричките и на този , който току виж му погледнал в паничката? Виж Роси, аз може да съм прост, но от време на време препрочитам нещо и мисля, че при теб е сработил синдромът на "отличничката"-влюбена безнадежно в махленския гамен. Ами , че той е велик/гаменът/, ту "мисирка" ще те нарече, на друга ПКП ще каже, на трети "фалос ще набие", някого ще "изгори"... И това всичко , по клюкарски-зад гърба, на уше... Видите ли "Онова" имало 75 души подкрепа!? И как да няма-ТО им е Бога, ТО им е царя. И още много хиляди" калинки " ще пърхат с крилца около него, докато ще имат надеждата отново на бял ат да се върне. Това, обаче няма как да се случи и" калинките " ще си приберат крилцата и ще почнат да говорят...Тогава отличничката дано разбере в кого е била влюбена. И още нещо . Росито взима на подбив инж Мика Зайкова. На подбив взима последната и колегата блогър Хетман Та Вие двамата чуйте какво ще ви каже старият проСчо Венци. Интелигентността и моженето на Мика са далеч по големи от сбора на квадратите на Вашите заедно. И това , че се чувства съпричастна към мизерното ви оцеляване не е сиромахомилство , а достойна позиция. Сиромахомил е този който ви "дава" по 50 лв и ви го натяква катадневно



Гласувай:
9



1. jupel - Браво за находчивостта и смелостта да се изправиш срещу една от двете амазонки в сайта.
22.04.2021 04:39
На Мика Росето не е достойна обувките и да лъска. На мен маса постове ми изтриха и пълнят с грешки, та и по нощите ровят ....Обесиха Левски, но други са за бесило, но нема кой, народ спи ЗОМБИРАН.

Вече трябва да си помисля има ли смисъл да качвам постове,след като след мен се трие и преправя, но ще чакам гибелта на троицата-Пеевски,Доган и Борисов с поклисаря Гешев ,па тогава ще видя

Лек ден!

Рано осъмнах , една птичка ме събуди и ми каза ,че стара моя познайница и дебнеща се рови в блога ми-и ето че е така...И понеже го огласих блогът ми сега "замръзна"


Снощи коментарите ми бяха затворени от мен лично, а сега отворени.Ето тази лепка поетеса,която рано рано рови в блога ми
04:17 -22.04.2021
...и тук ме намери, не си стои там в художествените сайтове, където е модератор!

Доста неща са ми изтрити, установих сега.

Писна ми от навлеци, плагиати и цървули на Герб.

Последни 20 регистрирани посетителя
03:51 - infinitas
цитирай
2. andrei - За КОПУКОВА,
22.04.2021 06:00
Достатъчно говори фамилията й,която означава според речника на жаргоните;(КОПУК)ГЛУПАВ ЧОВЕК,или НЕГОДЕН !!!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не се изправям срещу никого
22.04.2021 09:14
Учуден съм , че човек , който по дефиниция би трябвало да е сетивен, интуитивен /поет, журналист/ не вижда очевидното.

quote=jupel]На Мика Росето не е достойна обувките и да лъска. На мен маса постове ми изтриха и пълнят с грешки, та и по нощите ровят ....Обесиха Левски, но други са за бесило, но нема кой, народ спи ЗОМБИРАН.

Вече трябва да си помисля има ли смисъл да качвам постове,след като след мен се трие и преправя, но ще чакам гибелта на троицата-Пеевски,Доган и Борисов с поклисаря Гешев ,па тогава ще видя

Лек ден!

Рано осъмнах , една птичка ме събуди и ми каза ,че стара моя познайница и дебнеща се рови в блога ми-и ето че е така...И понеже го огласих блогът ми сега "замръзна"


Снощи коментарите ми бяха затворени от мен лично, а сега отворени.Ето тази лепка поетеса,която рано рано рови в блога ми
04:17 -22.04.2021
...и тук ме намери, не си стои там в художествените сайтове, където е модератор!

Доста неща са ми изтрити, установих сега.

Писна ми от навлеци, плагиати и цървули на Герб.

Последни 20 регистрирани посетителя
03:51 - infinitas
[/quote]
цитирай
4. vencivaleri1951 - Постоле, не ми разказвай хомурески.
22.04.2021 09:36
Какво по точно е направило ,,Онова,, Ти си бачкал в строителството, аз също.
И двамата знаем за възможностите на строителния бранш при един от ,,учителите,, на ,,Онова,,/по негови думи/ и /не/възможностите днес. Пак , за кой ли път въртях през Железница защото се срутило ,,Самоковско шосе,, Пети, или шести път. Официално бе казано, че било нормално за. толкова дълъг ,планински път и било невъзможно укрепването му , защото валяло!? И това във време когато отдавна под океана хора пътуват спокойно с коли и вагони, когато пътища и тунели пресичат
Планински масиви в пъти по голямо от България. Арктика и Марс се усвояват, а ние се давим и срутваме всяка есен и пролет. Перловец е за нас ,, Марсианската падина,,
Направил...направил еротичен масаж на слона в зоологическата градина...


quote=apostapostoloff]български политик за всички времена. Това, което той построи, вие, "ентелегентите", няма да можете да измажете.

"Онова" е ЕДИНСТВЕНИЯТ български политик, който осигури устойчиво развитие на България след Освобождението.

Той направи българите богати и те имат сега по банковите си сметки над 70 МИЛИАРДА лева. Въпреки пандемията.

Ама това казал, онова казал! Това няма никакво значение, комуне! Важно е само едно и то е записано в Светото писание:

"По делата им ще ги познаеш!"[/quote]
цитирай
5. vencivaleri1951 - Това с фамилиите не винаги е точно
22.04.2021 09:45
Баща ми имаше колега и приятел с неблагозвучна та фамилия Дупенов- генерал Дупенов- в последствие Митрев. Много добър човек и способен офицер.



quote=andrei]Достатъчно говори фамилията й,която означава според речника на жаргоните;(КОПУК)ГЛУПАВ ЧОВЕК,или НЕГОДЕН !!![/quote]
цитирай
6. blackpredator - сергията на "Култура"
22.04.2021 10:44
това сякаш е от "Активни потребители" за стоката у Банкянския мааркит:

"Аз пък си мисля, че напоследък в медиите нашумя проблемът за храните-менте. Изведнъж се сетихме, че етикетите върху стоките могат да лъжат. В същото време нерядко наричаме литературата и културата изобщо „духовна храна“. Следователно можем да си представим книжката на Росица Копукова като парче пакетирано сирене. Отвън производителят е написал, че стоката е приготвена от истинско прясно мляко. Като отвориш опаковката обаче, още по миризмата разбираш, че свежият вид е постигнат с помощта на сурогатни продукти. И ако вече започнахме да говорим за хигиена на храненето, чудно е защо не се замисляме за необходимостта от хигиена на духа? И ако за нечестните производители може да се измисли закон, какво би могло да замести липсващото законодателство в защита на тези, които консумират духовна храна? Може би някакво най-просто чувство на свян, поне в етикетите."
цитирай
7. vencivaleri1951 - Не знам, не я познавам като автор, пък едва ли съм аз този който може да дава оценка
22.04.2021 11:25
За мен лош стих няма. На един човек да е харесал, пък и авторът да е той, значи е свършил работа. Имам си любими автори, , ти вероятно също и не е задължително да съвпадат любимците ни. Някои пишат "стахановски" , други тетрадчица едвам събират...Писал съм тук , че Сократ не е оставил нито ред, Лермонтов само едни коректури...Колко академици обаче имаме изследвали Сократ и Лермонотов?
В постинга темата, учудването е друго. Как образован човек, с явен достъп до книжнина и култура може да издигне в култ такъв примат. Ето шурето ми. Отивам да приключвам тримесечието в хотела им. Още на Околовръстното разбирам, че пътят за Самоков отново се е срутил. Заобикалям през Железница, а там "траншеи"
Шурето е интелигентен, образован и можещ човек. Хобито му е археология, картини ..е и масон е. Вижда ме бесен и почва...То много валя...Абе Бойко го лъжат, а той нали е добър горкият...Толкова народен човек е, обича хората... Аз си мълча, но жена ми побесня...Ей, хотелът щеше да подпали
Чел съм дневниците на Пастернак и Корольов Те изживяват и съвсем искрено смъртта на Сталин като катастрофа, като загуба на възможно най-близък човек. Не правят политика, от никого не им пука-те имат всичко, световно известни са, в СССР ги боготворят. Разбира се, че Сталин е незаобиколима фигура като държавник, както от местен, така и от световен мащаб. Хората обаче за него са "матрЯл", който той е използвал както си реши. "Когато се сече гората, летят трески"-това е философията му.
И ето тези двамата потъват в тежка меланхолия...Чели сме , как не малка част от интелектуалният елит на Германия трепне в очарование от Хитлер. Ето това не мога да разбера, правят го искрено.
В нашият случай , пък имаме както по горе написах -примат в най чист вид. Той сам не разбира какво прави. Емоционално е с възприятия на пубертет


blackpredator написа:
това сякаш е от "Активни потребители" за стоката у Банкянския мааркит:

"Аз пък си мисля, че напоследък в медиите нашумя проблемът за храните-менте. Изведнъж се сетихме, че етикетите върху стоките могат да лъжат. В същото време нерядко наричаме литературата и културата изобщо „духовна храна“. Следователно можем да си представим книжката на Росица Копукова като парче пакетирано сирене. Отвън производителят е написал, че стоката е приготвена от истинско прясно мляко. Като отвориш опаковката обаче, още по миризмата разбираш, че свежият вид е постигнат с помощта на сурогатни продукти. И ако вече започнахме да говорим за хигиена на храненето, чудно е защо не се замисляме за необходимостта от хигиена на духа? И ако за нечестните производители може да се измисли закон, какво би могло да замести липсващото законодателство в защита на тези, които консумират духовна храна? Може би някакво най-просто чувство на свян, поне в етикетите."

цитирай
8. bumerang - Мила ми Анито,
22.04.2021 11:27
Опитваш се да обидиш една голяма част от собствения си народ? А нима вярваш, че останалите са интелектуалци като тебе?
цитирай
9. анонимен - Само не наричайте амазонки двете ...
22.04.2021 12:03
Само не наричайте амазонки двете некадърни графоманки rosiela и wonder.
Зомбирани мисирки.
цитирай
10. blackpredator - съгласен съм Венци
22.04.2021 14:21
и за мен лош стих няма
но коментара ми е алюзия за лошия дъх
както в отговора си написал за банкянския пулпит на дамата
като я чета, пулпит и на протеза..
лошият дъх от сурогата си остава
цитирай
11. rusmus - Боже, смили се и върни на бедните женици паметта! Божееее!
23.04.2021 17:04
plonder написа:
Само не наричайте амазонки двете некадърни графоманки rosiela и wonder.
Зомбирани мисирки.

цитирай
12. planinitenabulgaria - Г/жа Роси е човек с талант и с позиция в живота, която отстоява.
11.05.2021 22:30
Точно такъв тип човек би Ви се ядосал, защото не пишете за пари, а сте допуснал агент-прровокатори като Черноппръцко и тролове като Ив69 да Ви вкарат бръмбари в в малоумницата. Няма как да Ви предложа за центрова награда, макар по същесто да ралотите за Путин и против България. И двете - поради глупост.
Един поздрав от мен с постинг, имащ отношение към нашата страна: https://planinitenabulgaria.blog/turizam/2015/01/30/rekviem-za-selo-kytina-sofiisko.1334389
Такъв постинг напишете, ще Ви включа в списъка за награди на Центъра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059365
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031