Постинг
05.01 11:23 -
Не може повече да се понася Американската музика в „Неделя 150“ на БНР
Автор: maxilian
Категория: Политика
Прочетен: 560 Коментари: 13 Гласове:
Последна промяна: 05.01 11:42

Прочетен: 560 Коментари: 13 Гласове:
2
Последна промяна: 05.01 11:42


Ръководството на общественото радио и медийния надзорен регулатор би трябвало да се сезират против системната хибридна пропаганда в централното публицистично предаване на радио-ефира с Американски мелодии, текстове и ритми
Недялко Недялков се оплаква че, не е ясно точно кой е собственика на двете големи частни телевизии бТВ и „Нова“. * Псевдо- анти-национални телевизии, подчертава Недялков, явно запознат какво излъчват, като предполага, че се контролират на офшорен принцип. Номинално собственикът да е един /за разпореждането/, а реално владелецът и ползвателят на медията да е друг, скрит зад номиналния, това изглежда е модела, който действително се прилага все още в управлението на медиите в България. Особено предвид на договорите за реклама и контрола върху този приходен поток, чрез който водещите журналисти и техните началници в частната медия практически са държани на колене, да свирят, на когото плаща музиката. Чия, всъщност, е собствеността и в държавните, т.нар. обществени медии, обаче, също се очертава сериозен въпрос, имайки предвид какво разпространяват БНР и БНТ. То е сложен, разбира се, комплекс за анализ, който всеки зрител и слушател има възможност да прави за себе си, да се изтъкват положителни и отрицателни страни. Но ярък пример от месеци в /уж/ националния ефир предоставя обзорното политическо предаване „Неделя 150“, което вече традиционно, между говорилнята, непрекъснато налага Американска кабаре музика, за вечерни и нощни клубове, от миналия век. Досега не беше ясно дали не е заради предпочитанията на издигания там водещ Явор Стаматов, но ето че със Снежана Иванова продължават да пеят и танцуват същото. Сякаш са в Чикаго, Ню Йорк .., от където излъчват за България, разбирате ли ?! Снежана Иванова води и в „Ютюб“-канала „Алтернативата“, с Калин Манолов, Илиян Василев и Красен Станчев. И с това свирене, за Националното ли радио става въпрос, или пак за анти- /друго-/ национално, започнахме да се объркваме. Може ли музикалните редактори на това радио да са толкова ограничени, да нямат въображение за по-дневни, Европейски, наши настроения, аудио-фонда им ли нещо да е твърде беден, кажете
*
youtu.be/16uUArw1ak0
Недялко Недялков се оплаква че, не е ясно точно кой е собственика на двете големи частни телевизии бТВ и „Нова“. * Псевдо- анти-национални телевизии, подчертава Недялков, явно запознат какво излъчват, като предполага, че се контролират на офшорен принцип. Номинално собственикът да е един /за разпореждането/, а реално владелецът и ползвателят на медията да е друг, скрит зад номиналния, това изглежда е модела, който действително се прилага все още в управлението на медиите в България. Особено предвид на договорите за реклама и контрола върху този приходен поток, чрез който водещите журналисти и техните началници в частната медия практически са държани на колене, да свирят, на когото плаща музиката. Чия, всъщност, е собствеността и в държавните, т.нар. обществени медии, обаче, също се очертава сериозен въпрос, имайки предвид какво разпространяват БНР и БНТ. То е сложен, разбира се, комплекс за анализ, който всеки зрител и слушател има възможност да прави за себе си, да се изтъкват положителни и отрицателни страни. Но ярък пример от месеци в /уж/ националния ефир предоставя обзорното политическо предаване „Неделя 150“, което вече традиционно, между говорилнята, непрекъснато налага Американска кабаре музика, за вечерни и нощни клубове, от миналия век. Досега не беше ясно дали не е заради предпочитанията на издигания там водещ Явор Стаматов, но ето че със Снежана Иванова продължават да пеят и танцуват същото. Сякаш са в Чикаго, Ню Йорк .., от където излъчват за България, разбирате ли ?! Снежана Иванова води и в „Ютюб“-канала „Алтернативата“, с Калин Манолов, Илиян Василев и Красен Станчев. И с това свирене, за Националното ли радио става въпрос, или пак за анти- /друго-/ национално, започнахме да се объркваме. Може ли музикалните редактори на това радио да са толкова ограничени, да нямат въображение за по-дневни, Европейски, наши настроения, аудио-фонда им ли нещо да е твърде беден, кажете
*
youtu.be/16uUArw1ak0
Поредната лъжа за нахапан човек от бездо...
Parental Controls - Родителски контрол
Първичното промиване
Parental Controls - Родителски контрол
Първичното промиване
Протестиращите са най-малкият проблем на...
Пълен дисбаланс: Индия "изсушава&qu...
Какви хора се подбират и назначават в МВ...
Пълен дисбаланс: Индия "изсушава&qu...
Какви хора се подбират и назначават в МВ...
"Говорить Москва" бе, братиньо.
Да не те е бил някой с прът по главата да слушаш БНР?!
цитирайДа не те е бил някой с прът по главата да слушаш БНР?!
г-жо, г-це Калпакчиева. Ако не сте разбрала, с наблюдение на публичното пространство и работиме
цитирайkalpak написа:
Ти слушай
"Говорить Москва" бе, братиньо.
Да не те е бил някой с прът по главата да слушаш БНР?!
"Говорить Москва" бе, братиньо.
Да не те е бил някой с прът по главата да слушаш БНР?!
maxilian написа:
Ръководството на общественото радио и медийния надзорен регулатор би трябвало да се сезират против системната хибридна пропаганда в централното публицистично предаване на радио-ефира с Американски мелодии, текстове и ритми
Ръководството на общественото радио и медийния надзорен регулатор би трябвало да се сезират против системната хибридна пропаганда в централното публицистично предаване на радио-ефира с Американски мелодии, текстове и ритми
И ако не иска да се сезира (Ръководството на общественото радио и медийния надзорен регулатор), кой трябва да се сезира?
То е очевидно, че най-високостоящата видима / публична власт е т.нар. "българска държава". Която обаче очевидно не е българска. Тя е тая която не ще да се сезира и си работи под американски контрол. Кой трябва да се сезира, след като т.нар. "българска държава", която очевидно е под американски контрол не ще да се сезира?
Кво стана с Наталия Киселова - върви ли вече в твоята посока, управлението на държавата? Нищо не казваш по въпроса. Ни гък ни мък. Мълчиш като комунист пред разстрел.
Прочее, по времето на БКП, т.е. преди 89та, навсякъде и по българските радио и телевизия, както и в ресторанти и дискотеки, бе задължително да се пуска, ако не се лъжа 70% българска музика. Ама имаше качествена музика.
Сега ако почнат да пускат българска музик, кво ще пускат - чалга и още по-гнусния рап. Ма бил български - не е български. Тоя тертип да се повръща под някакъв вреден за здравето ритъм иде пак от америка.
Така че имаш сложен обществен проблем. Тоя проблем трябва да бъде решен правилно. Но ти не можеш не само да дадеш идея, как да бъде решен;
ти не можеш да разбереш и какво ти говоря.
Джани бил обявен за топ идиот на блог.бг?
цитирай
5.
maxilian -
Re: „Сега ако почнат да пускат българска музик, кво ще пускат - чалга и още по-гнусния рап“
05.01 13:49
05.01 13:49
Че не сте запознати с Българските композитори, творци и изпълнители на великите музикални произведения, които иначе продължават да се чуват по разни фестивали, в България и по Света, вкл. с джаз, фолклор и модерно озвучаване, това явно е проблем на същото радио, защото там разполагат с тях в обилния аудио-музикален фонд. Но въпросът не е да се пуска само Българска музика. Кой е дал инструкции в „Неделя 150“ да пускат само типична Американска от 20-и век
цитирайblog13 написа:
...
Прочее, по времето на БКП, т.е. преди 89та, навсякъде и по българските радио и телевизия, както и в ресторанти и дискотеки, бе задължително да се пуска, ако не се лъжа 70% българска музика. Ама имаше качествена музика.
Сега ако почнат да пускат българска музик, кво ще пускат - чалга и още по-гнусния рап. Ма бил български - не е български. Тоя тертип да се повръща под някакъв вреден за здравето ритъм иде пак от америка ...
Прочее, по времето на БКП, т.е. преди 89та, навсякъде и по българските радио и телевизия, както и в ресторанти и дискотеки, бе задължително да се пуска, ако не се лъжа 70% българска музика. Ама имаше качествена музика.
Сега ако почнат да пускат българска музик, кво ще пускат - чалга и още по-гнусния рап. Ма бил български - не е български. Тоя тертип да се повръща под някакъв вреден за здравето ритъм иде пак от америка ...
maxilian написа:
Кой е дал инструкции в „Неделя 150“ да пускат само типична Американска от 20-и век
Както вече ти казах неколкократно (не само под тая твоя тема) - кой е дал, какво е дал - си е лично негова работа. Не е обществена, не е и твоя (също и моя). При тая система толкова. Може да кажат, че това е държавна тайна, строго секретно - така са решили и точка.
Ти сега ква цел изповядваш - да го играеш кучето, което си лае докато кервана си върви, или искаш да бъде направено нещо реално?
Ако е второто, първо обясняваш в общи линии, ква е действащата в момента система. След което казваш, как да бъде променена.
Ако некой,като мене ти обърне внимание, къде ти е грешката, извършваш действието "четене с разбиране". Ако не отговаряш и не желаеш да стигнеш до края, значи си излязъл от групата на тия дето искат да направят нещо реално и си се наврял в групата на тия дето искат само да си лаят докато кервана си върви.
Т.е. не си в кучия гъз, а много по-дълбоко.
обявят за топ идиоти на блога.
Така, както постъпиха с Джани, дъртата Радостина и Цефуля.
Опозориха хората за цял живот. Дори и зад граница вече знаят, че тия тримата са топ идиоти.
Срамота!
цитирайТака, както постъпиха с Джани, дъртата Радостина и Цефуля.
Опозориха хората за цял живот. Дори и зад граница вече знаят, че тия тримата са топ идиоти.
Срамота!
Нали затова повдигам въпроса за собствеността. Сега, според вас, г-н Антонов, това радио на Българската държава ли е, обществено, или ще поясните по-точно кой смятате за владелец и ползвател на медията БНР
цитирайblog13 написа:
Както вече ти казах неколкократно (не само под тая твоя тема) - кой е дал, какво е дал - си е лично негова работа. Не е обществена, не е и твоя (също и моя). При тая система толкова. Може да кажат, че това е държавна тайна, строго секретно - така са решили и точка.
...
maxilian написа:
Кой е дал инструкции в „Неделя 150“ да пускат само типична Американска от 20-и век
Както вече ти казах неколкократно (не само под тая твоя тема) - кой е дал, какво е дал - си е лично негова работа. Не е обществена, не е и твоя (също и моя). При тая система толкова. Може да кажат, че това е държавна тайна, строго секретно - така са решили и точка.
...
maxilian написа:
Нали затова повдигам въпроса за собствеността. Сега, според вас, г-н Антонов, това радио на Българската държава ли е, обществено, или ще поясните по-точно кой смятате за владелец и ползвател на медията БНР
blog13 написа:
Както вече ти казах неколкократно (не само под тая твоя тема) - кой е дал, какво е дал - си е лично негова работа. Не е обществена, не е и твоя (също и моя). При тая система толкова. Може да кажат, че това е държавна тайна, строго секретно - така са решили и точка.
...
maxilian написа:
Кой е дал инструкции в „Неделя 150“ да пускат само типична Американска от 20-и век
Както вече ти казах неколкократно (не само под тая твоя тема) - кой е дал, какво е дал - си е лично негова работа. Не е обществена, не е и твоя (също и моя). При тая система толкова. Може да кажат, че това е държавна тайна, строго секретно - така са решили и точка.
...
Реалната собственост е в ръцете на реалния собственик. И той си го управлява реално. Формалният собственик е без значение.
Обществено радио, обществена телевизия - кога за последно, някой ви попита вас, г-н Максилиан, как да се разпорежда с тая собственост, която вие смятате за обществена - т.е. че и вие имате дял в нея? Точно никога. Какъв съсобственик сте тогава?
Имате право да си помечтаете. И нищо повече.
По повод старите шансони, които гледаме сега да припомнят от фонда на БНТ отвъд политическия говор и отделената нему мисъл, остана единствено да поздравим реалния собственик, дето сочите, г-н Антонов, на БНР-то, със също популярна песен, която пак започна да става актуална напоследък. Да си сипе уиски, ако иска, да си запали дебела пура, зад кулисите
цитирайblog13 написа:
Реалната собственост е в ръцете на реалния собственик. И той си го управлява реално. Формалният собственик е без значение.
Обществено радио, обществена телевизия - кога за последно, някой ви попита вас, г-н Максилиан, как да се разпорежда с тая собственост, която вие смятате за обществена - т.е. че и вие имате дял в нея? Точно никога. Какъв съсобственик сте тогава?
Имате право да си помечтаете. И нищо повече.
Обществено радио, обществена телевизия - кога за последно, някой ви попита вас, г-н Максилиан, как да се разпорежда с тая собственост, която вие смятате за обществена - т.е. че и вие имате дял в нея? Точно никога. Какъв съсобственик сте тогава?
Имате право да си помечтаете. И нищо повече.
Значи, г-н Максилиан, темите ти представляват някакви призиви към тия отгоре. Но те няма да искат да ги изпълнят, защото нямаш начин чрез който да ги принудиш. Тва е точно като да отправяш заклинания към вятъра, да спре да духа или да почне да духа.
Докато тия отгоре държат в ръцете си реална действаща машина, която си работи реално.
И докато не ти се изясни как работи тая машина, всичкото ти говорене си е само говорене. Празни приказки, прах в очите на хората.
А кой е точно тоя най-отгоре, това са също така само догадки. Също така някакви приказки, дето се хвърлят в пространството.
Нали си гледал филма КОМБИНА. Не че ще откривам Америка, ама Иво кво обясни на Вас кога бяха при фара - той познава само тоя човек от снимката. Ще иде да вземе от него хероина. След това друг човек има неговата снимка - той ще вземе от него хероина. И така всеки знае най-близкия човек до него по веригата. А веригата е дълга - това е комбИната. И кво ли щеше да се случи, ако Вас или Иво, вземат да се изцепят - е тоя е най-отгоре на комбината, знаем го ние него? Знаете - дръжки. Няма как да знаете. И по-добре не се опитвайте!
Има смисъл да се опиташ да разбереш, само това което е възможно да бъде разбрано. Но ако не можеш него да разбереш - е, значи толкова си можеш.
цитирайДокато тия отгоре държат в ръцете си реална действаща машина, която си работи реално.
И докато не ти се изясни как работи тая машина, всичкото ти говорене си е само говорене. Празни приказки, прах в очите на хората.
А кой е точно тоя най-отгоре, това са също така само догадки. Също така някакви приказки, дето се хвърлят в пространството.
Нали си гледал филма КОМБИНА. Не че ще откривам Америка, ама Иво кво обясни на Вас кога бяха при фара - той познава само тоя човек от снимката. Ще иде да вземе от него хероина. След това друг човек има неговата снимка - той ще вземе от него хероина. И така всеки знае най-близкия човек до него по веригата. А веригата е дълга - това е комбИната. И кво ли щеше да се случи, ако Вас или Иво, вземат да се изцепят - е тоя е най-отгоре на комбината, знаем го ние него? Знаете - дръжки. Няма как да знаете. И по-добре не се опитвайте!
Има смисъл да се опиташ да разбереш, само това което е възможно да бъде разбрано. Но ако не можеш него да разбереш - е, значи толкова си можеш.
По повод старите шансони основно за Нова година по БНТ, си търся изпълнението на една унгарска група, която свири преди или след Щурците, някъде към края май беше на програмата. Годината беше 83/84 или 84/85 или 85/86. Парчето почваше или съдържаше доста яко изпълнение на баскитара.
цитирайДругото дето си го търся беше едно издание на Фантастико, дето го лансираше Кеворкян и за което излезе цяла статия в областния вестник на Михайловград, ако не се лъжа тогава вече се бе прекръстил от СЕПТЕМВРИЙСКО ЗНАМЕ на СЕПТЕМВРИЙСКО ДЕЛО.
Статията беше критика срещу Кеворкян, защото в предаването Фантастико танцьорите по едно време танцуваха с нацистки униформи. Имаше и други закачки.
И тя, ако не ме лъже паметта се казваше ЗА КЕВОРКИРАНЕТО КАТО ФОРМА НА ТЕЛЕВИЗИОННА МАНИПУЛАЦИЯ
При което в следващото издание на ВСЯКА НЕДЕЛЯ, Кеворкян уж щеше да отговори, или така се очакваше. Но той отговори на една събседничка в студиото, която беше негов човек май и само подметна за статията в областния вестник на Михайловград само: "А защо областният вестник не си гледа областните проблеми?"
На следващия брой във вестника, излезе следващата статия срещу Кеворкян, в която авторката обясни, че телевизията и националните проблеми, са точно и областни проблеми.
Та си търся, както казах точно това издание на Фантастико дето танцуват с нацистките униформи.
цитирайСтатията беше критика срещу Кеворкян, защото в предаването Фантастико танцьорите по едно време танцуваха с нацистки униформи. Имаше и други закачки.
И тя, ако не ме лъже паметта се казваше ЗА КЕВОРКИРАНЕТО КАТО ФОРМА НА ТЕЛЕВИЗИОННА МАНИПУЛАЦИЯ
При което в следващото издание на ВСЯКА НЕДЕЛЯ, Кеворкян уж щеше да отговори, или така се очакваше. Но той отговори на една събседничка в студиото, която беше негов човек май и само подметна за статията в областния вестник на Михайловград само: "А защо областният вестник не си гледа областните проблеми?"
На следващия брой във вестника, излезе следващата статия срещу Кеворкян, в която авторката обясни, че телевизията и националните проблеми, са точно и областни проблеми.
Та си търся, както казах точно това издание на Фантастико дето танцуват с нацистките униформи.
Търсене
Блогрол