Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2021 17:49 - ВИЦОВЕ
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  • Мъж и жена се карат. Той крещи: - Идиотка с идиотка такава! Тя го поглежда с отвращение и му отговаря: - Ми идиотка съм, ако бях женена за министър, щях да съм министерша!

         
  • - Тичам на работа, като се прибера готвя, чистя, пера... а ти седиш на дивана и чакаш да ти донеса бира. Какъв мъж си ти, бе...?! - Търпелив!

         
  •  
  • - Скъпи, засега мога да готвя само торта и пържена риба. - Добре, любов моя, с времето ще се научиш. А сега просто така, от любопитство: какво ям – торта или пържена риба?

    13 1 18 0 1    
  • Между приятелки: - Не разбирам защо ме бие мъжът ми! В къщи е чисто, пера, гладя, готвя, децата отличници... - Да не ходиш по чужди мъже? - Е само за това ли?

         
  • - Ти ревнива ли си? - Не! - Мъжът ти като излезе сам, по колко пъти му звъниш? - В какъв смисъл да излезе сам?

         
  • Срещат се двама приятели: - Слушай, на тебе харесват ли ти глупави жени? - Разбира се, че не. - А жени, които пият и пушат? - Не мога да ги понасям. - А които въобще не могат да готвят? - Не категорично не! - Защо тогава си се хванал с жена ми?

         
  • Мъжът не ходи току-така по чужди жени. Той иска да се убеди, че неговата е най-добрата...

         
  • Казах ѝ, че е дебела. След това не я видях цели три дни. Чак на четвъртия ден започнах да я виждам малко с лявото око.

         
  • - Скъпа, аз умирам! Не оставай сама, омъжи се пак! - Кой ще ме вземе такава стара?! Да беше умрял преди 10 години.

         
  • Майка на плажа: - Ваньо, не влизай в дълбокото да не те хване някой гърч! Друга майка наблизо: - Мишо, не влизай на дълбокото, маме! Пълно е с гърчове!

         
   


Тагове:   вицове,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253088
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031